Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر حسین مدرس خیابانی مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری امید با تشکر از حسن اعتماد وزیر اقتصاد، مدیر عامل بانک سپه و اعضای هیأت مدیره اظهار داشت: تجربه حضور در کنار مدیران تلاشگر عرصه تولید و تجارت فرصت مغتنمی برای خدمت به کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، وی با اشاره به سوابق کاری خود تصریح کرد: بیش از نیمی از سوابق کاری ام در وزارت صنعت و مجموعه بازرگانی قدیم سپری شده است و بخشی دیگری را نیز در بنگاه های اقتصادی مربوط به حوزه های صنعتی و معدنی انجام وظیفه کردم و امیدوارم این تجارب در مجموعه جدید کارایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر مدرس خیابانی بر ضرورت حفظ نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف مجموعه امید تاکید و خاطرنشان کرد در این مسیر نیازمند یاری همه مدیران ارزشی بانک و مجموعه امید هستیم .
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید افزود: همه تلاش ما این است تا بتوانیم با استفاده ازظرفیت های موجود و در چارچوب سیاست های نظام ،تولید را حفظ کنیم و در بخش اشتغال نیز با توجه به شرایط کشور بتوانیم در جهت جهش تولید و حفظ اشتغال پایدار نقش آفرین باشیم.
وی خاطرنشان کرد: تکلیف اصلی من حفظ حقوق صاحبان سهام و رأس آن بانک سپه با رعایت موازین حقوق سایر ذینفعان است که حتماً در چارچوب ضوابط، ابلاغیه ها و سیاست های بانک سپه، مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره انجام خواهد شد.
دکتر مدرس خیابانی اظهار داشت : با توجه به اینکه بخش تولید در حال حاضر متکفل تامین درآمدهای ارزی کشور نیز است این پتانسیل در شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری امید وجود دارد تا درآمدهای ارزی خوبی برای کشور حاصل کنند و با تامین حقوق همه ذینفعان در چارچوب ضوابط و سیاستهای بانک و سیاستهای اصلی نظام در پیشبرد اهداف کشور سهیم باشند .
وی در خاتمه عنوان کرد: از اینکه در یک مجموعه جدید می خواهم کسب تجربه کنم و باز هم بیاموزم خدا را شاکرم و امیدوار هستم در پیشگاه پروردگار، کسانی که به من اعتماد کردند و مردم رو سفید شوم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری امید مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود