Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم جنوب بلوچستان در مجلس گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق و مزایای معلمان خرید خدمت سیستان و بلوچستان از سوی سازمان برنامه و بودجه به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

معین‌الدین سعیدی در گفت‌وگو با تسنیم در دشتیاری اظهار داشت:  با توجه به مشکلات عدیده ای که برای معلمان طرح خرید خدمات چه لحاظ هویت شغلی و چه لحاظ معیشتی وجود داشت، پیگیری های که از سوی مجلس شورای اسلامی انجام شده منجر به طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش گردید که بر اساس آن شیوه نامه جدید مربوط به معلمان خرید خدمات در قالب یک بخشنامه ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حقوق و مزایای معلمان خرید خدمت مانند برده‌داری نوین در عصر امروزی است،گفت: این معلمان تا پیش از این ابلاغ و تخصیص از حقوقی ناچیز بدون داشتن مرخصی و مزایا استفاده می‌کند که مطابق بخش‌نامه جدید ساعت تدریس معلمان خرید خدمات براساس قانون کار از حقوق و مزایا قانون کار بهره مند می‌شوند.

روزگار ناخوش تحصیل دانش‌آموزان در مدارس جنوبی سیستان و بلوچستان / "گواتامگ" مشت نمونه خروار بود3 کارخانه فرآوری طلا در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود/ مجوز استخراج 3.5 میلیون تن طلا از معدن میرجاوه صادر شدآخرین جزئیات از کشف معدن طلا با ذخیره 8 تن‌ در سیستان و بلوچستان/ معدن ‌به مرحله جذب سرمایه‌گذار رسید

وی در ادامه تصریح کرد: آنچه را که ضرورت داشت عنوان کنم اختصاص 140 میلیارد تومان اعتبار در سالجاری  برای معلمان خرید خدمات فقط برای استان سیستان و بلوچستان تخصیص پیدا کرده و به استان نیز ابلاغ شده است که از این بعد معلمان عزیز خرید خدمات دغدغه کمتری نسبت به حقوق و مزایا داشته باشند.

وی در پایان گفت: علاوه بر حقوق و مزایا طرح تبدیل وضعیت معلمان خرید خدمات نیز در دستور کار است و تا دو هفته آینده این طرح به کمیسیون آموزش مجلس ارجاع می‌شود تا نمایندگان مجلس بر روی طرح چکش کاری کنند.

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس سیستان و بلوچستان مجلس سیستان و بلوچستان معلمان خرید خدمات سیستان و بلوچستان حقوق و مزایا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد