Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@13:24:50 GMT

وزیر بهداشت: نگرانم به سیاه چاله کرونا بیفتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۴۶۴

وزیر بهداشت: نگرانم به سیاه چاله کرونا بیفتیم

به گزارش پارسینه، دکتر سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از کادر درمان و ابراز نگرانی از وضعیت موجود، اظهار داشت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می‌خوانم، استرس می‌گیرم که نکند در سیاه چاله‌ای بیفتیم که خروج از آن بسیار صعب و دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر بهداشت با بیان اینکه طی ۸ ماه گذشته حتی یک شب را یک ساعت به صورت پیوسته نخوابیده ام، بیان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ام.

نمکی افزود: از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس با توجه به تجربیات اجرایی و علمی که داشتم به همکاران درباره پیچیدگی و ترسناک بودن این موجود هشدار دادم و از همان روز‌ها خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کردیم و از روز‌های اول، کرونا را دست کم نگرفتیم و این امر باعث شد گام‌های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می‌دانم، گفت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می‌بینم، اظهارداشت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می‌کنم.

وزیر بهداشت با اشاره به سختی تامین امکانات درمانی و دارو در کشور، از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا انتقاد کرد و گفت: تنها کشوری هستیم که خنجر از پشت دشمن را تحمل کردیم.

نمکی با اشاره به پیچیدگی‌های ویروس کرونا، اعلام کرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این اپیدمی کنترل و مدیریت شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی کرونا ویروس بیمارستان حاج قاسم پروتکل های بهداشتی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر از قرارداد ویرژیل فن دایک با لیورپول باقی‌مانده و در شرایطی که یورگن کلوپ باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند، نگرانی‌هایی در مورد جدایی کاپیتان هلندی نیز شنیده می‌شود.

سونس در این رابطه گفت: «این هفته‌ها فن دایک را ناراضی‌تر از همیشه می‌بینم و خیلی پر سر و صدا شده است. چیزی که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش نشان نداده بود. من فکر می‌کنم واضح است که خوشحال نیست. اسلوت (جانشین احتمالی کلوپ) باید فن دایک را در کنار خود داشته باشد. او کاپیتان است، اما فن دایک ممکن است او را دوست نداشته باشد. شاید تصور می‌کند که اسلوت مربی مناسبی برای لیورپول نیست و به همین دلیل او هم باید به تیمی دیگری برود.»

سونس ادامه داد: «من نگران این هستم که قرارداد فن دایک به زودی به پایان می‌رسد. در جولای او 33 ساله می‌شود و اگر ایجنتش با مدیر رئال مادرید تماس بگیرد، به سرعت او را می‌گیرند.»

دیگر خبرها

  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • رئیس کل سازمان نظام پزشکی عنوان کرد؛ اهمیت جایگاه مامایی در خروج از سیاه چاله جمعیتی
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس