Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص موضوع مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت، اظهار داشت: افراد دارنده سهام عدالت به روش غیرمستقیم افرادی هستند که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند و یا تا تاریخ ۲۹‌ام خردادماه با عدم انتخاب وضعیت خود، سامانه به صورت اتوماتیک روش غیرمستقیم را برای این دسته از دارندگان سهام عدات انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روش غیرمستقیم یک شرکت با نام شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت تشکیل می‌شود تا مدیریت سرمایه و سود مشمولان غیرمستقیم را بر عهده بگیرد، در حال حاضر نماد این شرکت در استان کرمانشاه نماد «وسکرشا» است که در سازمان بورس و اوراق بهادار با قیمت هر سهم ۱۲۴ تومان قابل معامله است و مدیریت آن را اعضای هیأت مدیره سهام عدالت که 10 سال گذشته آن مدیریت می‌کردند، مدیریت می‌کنند البته امروز باید اعضای جدید هیأت مدیره انتخاب شوند.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در خصوص ثبت‌نام مشمولان، گفت: داوطلبان می‌توانند تا تاریخ 15‌ام آبان‌ماه با دو شرط اصلی تحصیلات حداقل لیسانس و کارمند دولت نبودن به سامانه «ستان» که مالک آن سازمان بورس و اوراق بها دار است، مراجعه کرده و ثبت‌نام ابتدایی خود را انجام دهند.

حیدریان اضافه کرد: حتی افرادی که سهام عدالت ندارند می‌توانند ثبت‌نام کنند، اما در صورت تایید صلاحیت و قبولی در مصاحبه حضوری و حضور در مجمع لازم است که از نماد وسکرشا سهام خریداری کنند چرا که در سود و زیان شرکت سهیم بوده و تضاد منافع نداشته باشند. شرکت مذکور فقط در شهرستان کرمانشاه است و شعبه شهرستانی ندارد.

وی در خصوص اهمیت اطلاع رسانی این موضوع، تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۷۰ هزار نفردر استان روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند که جامعه هدف ما محسوب می‌شوند.

حیدریان در مورد نحوه برگزاری رای‌گیری، افزود: ۱۵‌ام آبان‌ماه صلاحیت‌ها بررسی و بین افراد باقی‌مانده رای‌گیری برگزار خواهد شد که از طریق مجمع عمومی افرادی که در سامانه سجام دارای کد احراز هویت هستند در انتخابات شرکت کرده و افراد واجد شرایط را انتخاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق قانون تجارت برای انتخاب هیأت حداقل باید سه‌دوم اعضا حضور داشته باشد تا رای‌گیری انجام شود اما اگر این تعداد از افراد ۶۷۰ هزار نفر در آن واحد آنلاین نباشند مجمع بار دوم تشکیل خواهد شد که در این مرحله هر تعداد از اعضا حضور داشته باشند مجمع رسمیت خواهد داشت.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در خصوص افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، گفت: در این روش در سبد سهام عدالت ۳۶ شرکت وجود دارد که در صورت فروش به صورت کامل به حساب افراد واریز نمی‌شود چرا که فروش هر کدام از سهام این شرکت ها زمان می‌برد و حتی برخی از نمادها متوقف هستند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: سهام عدالت کرمانشاه اقتصاد روش غیرمستقیم روش غیرمستقیم انتخاب کرده سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا

نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود.

به‌ گزارش ایسنا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا، سیدمحمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک ایران و نایب رییس اتحادیه تکواندوی آسیا، در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از ۲۴ اردیبهشت تا ۴ خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد