Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تاکنون نگفته ام رای پرونده رشید مظاهری و تراکتور صادر شده بلکه گفتم تحقیقات ما به اتمام رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا جاودانی درباره نقل قول منتشر شده از وی مبنی بر صدور رأی کمیته انضباطی برای پرونده رشید مظاهری گلر استقلال می‌گوید:

«این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم بلکه فقط اعلام کردم تحقیقات کمیته انضباطی درباره ادعای رشید مظاهری مبنی بر جعل قرارداد وی با تراکتور به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون رأی صادر و انشاء نشده است.»

رضا جاودانی درباره ادعای باشگاه تراکتور مبنی بر اینکه کمیته وضعیت باید درباره فسخ قرارداد مظاهری رأی صادر کند توضیح داد:

«به بحث جعل در قرارداد ورود کردیم و صحت آن برعهده کمیته انضباطی است. باشگاه تراکتور هم می‌تواند اعتراض خود را در کمیته وضعیت مطرح کند. اینکه در قرارداد سال دوم و سوم مظاهری درج مبلغ نشده باید در کمیته وضعیت بررسی شود. کمیته انضباطی تنها به جعل ورود کرده است.»

رضا جاودانی اضافه کرد:

«باز هم تأکید می‌کنم تاکنون رأی صادرنشده و این نقل قولی که از جانب من مطرح شده را تکذیب می‌کنم. تا زمانی که رأی انشا و ابلاغ نشده باشد نمی‌توان درباره آن صحبت کرد و اگر هم رأی صادر شده قابلیت تجدیدنظرخواهی داشته باشد نباید درباره آن اظهار نظر داشت.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری رشید مظاهری رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی رشید مظاهری رضا جاودانی رأی صادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

همچنین مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

با توجه به در پیش بودن بازی های حساس نیمه نهایی، باید دید کمیته انضباطی در خصوص برخی ستاره های حاضر در این تیم های حاضر در این مرحله چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود