Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اپلیکیشن شاد در خصوص بارگذاری محتواهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مقررات عبور و مرور، بیان کرد: اجرای تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی در شبکه شاد، فراهم است.

محمد علی واقعی، امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه در دیدار با فرماندهان پلیس راه و راهور استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، از همیاری، مشارکت و تعامل پلیس راه و راهور استان در تأمین امنیت و سلامت جسم و روان دانش‌آموزان قدردانی و اظهار کرد: پلیس، نماد و نشانه امنیت برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پلیس راه و راهور استان در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف استان، سر از پای نمی‌شناسد، تصریح کرد: مأمورین هوشمند پلیس راه و راهور خراسان جنوبی، برای پیشبرد اهداف متعالی کاهش آسیب‌های اجتماعی در عرصه‌های مختلف، به سمت بهره‌گیری از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پیشرفته پلیسی، قدم برمی‌دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت اپلیکیشن شاد در خصوص بارگذاری محتواهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و مقررات عبور و مرور، بیان کرد: اجرای تمامی طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی در شبکه شاد، فراهم بوده و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت محتواهای آموزشی به دست دانش‌آموزان رسیده و بازخورد آن بسیار سریع جمع‌آوری، ارزشیابی و طبقه بندی می‌شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش از تداوم طرح همیار پلیس به صورت غیرحضوری در شبکه شاد خبر داد و افزود: طرح‌های آموزشی، برنامه‌های محوری و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در این خصوص ادامه دارد.

واقعی ادامه داد: گرچه آموزش از طریق فضای مجازی سخت است، اما معلمین خوش ذوق، مبتکر و خلاق خراسان جنوبی با تدوین برنامه تدریس مناسب و تولید محتواهای جذاب چنان عمل می‌کنند که نه تنها دانش‌آموزان، بلکه اولیا نیز به مشارکت در فرایند یاد دهی و یاد گیری ترغیب و تشویق می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی یادآور شد: ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها و راه‌های اصلی نقش سرنوشت‌سازی در تأمین امنیت جانی و روانی دانش‌آموزان و اولیا به ویژه در مناطق روستایی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی شبکه شاد پلیس راه و راهور آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ یدالله دهقان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان از یک دستگاه تریلی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. 

وی افزود: ارزش سوخت های قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این خصوص یک دستگاه تریلی را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دیگر خبرها

  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • بیش از ۳ هزار مشترک نهاد‌های حمایتی از نعمت گاز بهره‌مند شدند
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز