Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@16:29:43 GMT

آمریکا پلیس جهان نیست/ خود را خوار نکنید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۰۸۵۷

آمریکا پلیس جهان نیست/ خود را خوار نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به تهدیدهای وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت: بار دیگر رویکرد اشتباه.. آمریکا در حال ایفای نقش پلیس جهان و جا زدن خود بجای شورای امنیت سازمان ملل است که این یک نقش ناخوشایند است.

وی در ادامه با اشاره به روابط روسیه با جمهوری اسلامی ایران نوشت: ما در حال انجام تجارت با ایران هستیم و این کار را ادامه می دهیم و این به آمریکا ربطی ندارد که به ما و دیگران بگوید که چه کاری را می توانیم و چه کاری را نمی توانیم انجام دهیم (در جایگاهی نیست که به دیگران امر و نهی کند).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلاش بیهوده و تحقیر آمریکا را پایان بدهید.

پولیناسکی این توئیت را در واکنش به توئیت وزیر امور خارجه آمریکا که کشورها را از تجارت با ایران برحذر داشته بود منتشر کرده است.

پمپئو در توئیت خود آورده بود: «امروز ما اشخاص و شرکت‌های مستقر در سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ را به دلیل مراوداتشان با خطوط کشتیرانی ایران- که به خاطر فعالیتهای اشاعه‌ای تحریم شده‌اند- تحت تحریم قرار دادیم. هشدار ما روشن است: «چنانچه با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکتهای تابعه آن مراوده تجاری برقرار کنید، با خطر تحریم‌های آمریکا روبرو می شوید».

کد خبر 5052358 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: پولیانسکی روسیه ایران مایک پمپئو ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 دونالد ترامپ فلسطین ویروس کرونا عربستان سعودی ایران مناقشه قره باغ ترکیه لبنان عادی سازی روابط با اسرائیل روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند

تظاهرکنندگان در دانشگاه راتگرز نیوجرسی پس از توافق با مسئولان دانشگاه مبنی بر محکوم کردن نسل کشی رژیم صهیونیستی  و قطع روابط با رژیم صهیونیستی کمپ‌های خود را برچیدند.

تظاهرکنندگان می‌گویند که مقامات دانشگاه با حمایت از دانشجویان فلسطینی موافقت کردند و در نظر دارند در بیانیه‌ای نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

به گزارش الجزیره، اوایل روز پنجشنبه به معترضان حامی فلسطین مهلت داده شد تا منطقه را پاکسازی کنند.

اعتراضات در دانشگاه راتگرز باعث شده بود که امتحانات نهایی به تعویق بیافتد.

دانشجویان چندین دانشگاه در آمریکا و برخی از دیگر کشور‌های جهان با برگزاری اعتراضات ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی و دانشجویانی از دیگر کشور‌های جهان در اعتراضات سراسری شرکت کرده اند و در این میان عده زیادی هم بازداشت شده‌اند. گفته می‌شود، پلیس آمریکا تا کنون هزار و ۹۰۰ نفر از افرادی را که در تظاهرات دانشگاهی برای حمایت از فلسطین شرکت کرده‌اند، بازداشت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • دانشگاه راتگرز نیوجرسی علیه اسرائیل بیانیه صادر می‌کند
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • آمریکا شرکت‌های آذربایجانی را به دلیل کمک به روسیه تحریم کرد