Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرم گودرزی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: برای اجرای این طرح ها ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و بخش عمده ای از کارها با استفاده از توانمندی کارکنان شرکت گاز استان لرستان صورت گرفته که باعث صرفه جویی قابل ملاحظه ای در هزینه ها شده است.

وی اضافه کرد: جابجایی CGS پلدختر، مقاوم سازی خط تغذیه معمولان و بازسازی و مقاوم سازی شبکه گاز خرم آباد در محل پلهای باباحسین، ناصروند، کرگانه و ماسور بخشی از این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز لرستان افزود: همچنین مردم ۱۵ روستای مسیر دهستان "افرینه" و منطقه "زیودار" پلدختر تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی اظهار داشت: زیرساخت های خط انتقال گاز "معمولان" مقاوم سازی شده و هم اکنون از ۲ نقطه شرایط تامین گاز در این منطقه وجود دارد.

گودرزی ادامه داد:  تعهدات شرکت ملی گاز ایران در خصوص نصب علمک ها در سایت های سیل زدگان پلدختر و معمولان به طور کامل انجام شده و هیچ گونه درخواستی برای نصب باقی نمانده است.

وی با بیان این که گاز پلدختر و روستاهای تابعه از ایستگاه واشیان تامین می شود، بیان کرد: این ایستگاه امسال مقاوم سازی شده و در سرویس بهره برداری قرارگرفته و زیر ساخت های گاز شهرستان پلدختر مشکل خاصی ندارند.

گودرزی یادآورشد: شرکت گاز استان در تلاش است ، گاز درخواستی صنایع شهرستان پلدختر را نیز تامین کند.

برچسب‌ها شرکت گاز استان لرستان گاز رسانی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت گاز استان لرستان گاز رسانی خرم آباد لرستان شرکت گاز استان لرستان گاز رسانی خرم آباد لرستان اخبار کنکور مقاوم سازی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد