Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:38:06 GMT

اجاره خودرو در تبریز ارزان قیمت

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۳۵۹

اجاره خودرو در تبریز ارزان قیمت

امروزه افراد برای جابه جایی و تردد در سطح شهر نیاز به یک اتومبیل دارند؛ که می توانند از اتومبیل های شخصی و یا عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام رنت کنیم، اتومبیل های شخصی دارای هزینه های بسیار بالایی از جمله استهلاک خودرو هستند و همچنین قیمت خودرو ها در بازار رو به افزایش می باشد. برخی به همین دلایل از اتومبیل های عمومی استفاده می کنند، اما وسیله نقلیه عمومی به صورت در اختیار نمی تواند در دست انسان ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره خودرو جایگزین خودروهای شخصی و عمومی شده است. یکی از مهمترین خدمات رنت خودرو، اجاره ماشین در تبریز می باشد. در این متن قصد داریم ارزان ترین شرکت کرایه اتومبیل در تبریز را از نظر قیمت، خدمات و کیفیت بررسی کنیم، و در ادامه می توانید با مزایای اجاره ی خودرو در تبریز نیز آشنا شوید.

اجاره ی خودروهای خارجی اصولا دارای هزینه های بسیار بالایی هستند. به همین دلیل اولین قدم برای اجاره ی خودروهای ارزان قیمت، کرایه خودروهای ایرانی می باشد.

چگونه خودرو ارزان در تبریز اجاره کنیم؟

برای اجاره خودرو در تبریز می توانید از طریق سایت های رزرو خودرو، اتومبیل موردنظرتان را انتخاب کرده و با توجه به قوانین رزرو خودرو در سایت انتخابی، خودرو را رنت کنید. شما می توانید قیمت های کرایه خودرو و خدمات اجاره اتومبیل در تبریز را بررسی کنید.

و همچنین می توانید نظرات مشتریان و توصیه کاربران را در رایطه با شرکت های اجاره ماشین بررسی کرده و خودروی موردنظر را انتخاب کنید.

اجاره خودرو ایرانی در تبریز

با اجاره ماشین ایرانی در تبریز می توانید با کمترین قیمت خودروی دلخواه خود را رنت کنید. کرایه خودرو ایرانی در تبریز که می توان به آن اشاره کرد شامل خودروهایی از قبیل: سمند، پژو پرشیا، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، ال نود، ۲۰۶ صندوقدار و ۲۰۷ صندوقدار می باشد.

خودروهای اشاره شده خودروهای اجاره ای ارزان قیمت در تبریز می باشد، که این خودروها از قیمت روزی ۲۵۰ هزار تومان شروع می شود و با توجه به نوع خودرو و تعداد روزهای رنت خودرو متغیر می باشد.

کرایه خودرو در تبریز بدون راننده یا با راننده؟

اجاره ی ماشین در تبریز به دو صورت بدون راننده با راننده صورت می گیرد. شما می توانید با توجه به نیازتان یکی از این نوع خدمات را انتخاب کنید. کرایه ی خودرو بدون راننده در تبریز با حداقل مدت زمان ۳ روز در هفته رنت داده می شود.

برای اجاره خودرو تبریز، کرایه به صورت بدون راننده را به شما توصیه می کنیم زیرا می توانید از خودروهای پلاک ملی و پلاک ارس نیز بهره مند شوید. اجاره خودرو با راننده در تبریز همراه با یک راننده مسلط به امور تشریفاتی انجام می شود.

اجاره خودرو تبریز با راننده به صورت ساعتی انجام می شود و با حداقل مدت زمان ۱۰ ساعت در طول روز خدمات رسانی می شود. خودروهای اجاره ای با پلاک ارس در تبریز شامل خودروهایی از قبیل: سانتافه، کیا اسپورتیج، جنسیس کوپه نیز می باشد. این خودروها با پلاک منطقه آزاد در شهر تبریز رنت داده می شود. (پلاک ارس به این شکل می باشد که فقط در شهر تبریز و محدوده تبریز اجازه تردد دارند.)

ارزان ترین شرکت اجاره خودرو تبریز

شرکت های رنت خودرو زیادی در سراسر کشور وجود دارد، ما چندین سایت و شرکت را بررسی کردیم تا بهترین آن ها را پیدا کردیم و به شما معرفی خواهیم کرد. ما در بین شرکت های بزرگی که وجود دارند، شرکت اجاره خودرو رنت کنیم را به شما معرفی می کنیم.

موسسه رنت کنیم، شرکتی می باشد که با قیمت های مقرون به صرفه انواع خودروهای ایرانی و خارجی را رنت می دهند. در این موسسه می توانید با بودجه خودتان یک خودروی مناسبی را کرایه کنید.

این شرکت، خودروهای خود را از ماشین های اقتصادی و ارزان تا کرایه خودروهای گران قیمت دسته بدی کرده است. لیست محصولات موجود در این سایت متناسب با بودجه هر فردی قرار داده شده است. برای رزرو خودرو در تبریز می توانید از طریق تماس با کارشناسان، واتساپ، تلگرام و حتی اینستاگرام اقدام کنید.

اگر قصد دارید که خودرو اجاره کنید و دنبال این هستید که از کجا کرایه کنید و چه خودرویی اجاره کنید تا برای شما مقرون ‌به‌ صرفه و ارزان باشد بعد از مطالعه این متن اول سعی کنید که حتماً به وب‌ سایت‌های اجاره خودرو مراجعه کنید و قیمت‌ها و خدمات آن‌ها را با دیگر شرکت‌ها بررسی کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره خودرو خودرو در تبریز بدون راننده کرایه خودرو اجاره خودرو شرکت ها اجاره ی ی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگ یها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام کرده در روز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱پیامک به آنها ارسال شده می رساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

کد خبر 848599 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل