Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@22:40:10 GMT

بازداشت دختر دوچرخه‌سوار خبرساز در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۴۵۴

صراط: مجتبی راعی با محکومیت این هنجار شکنی افزود: هدف و انگیزه این فرد از ارتکاب این عمل ناهنجار نامشخص است و نمی‌توان هم اینک در این باره اظهار نظر کرد.

به گزارش ایرنا، فرماندار نجف‌آباد افزود: در عین حال مردم این شهرستان به دنبال هنجارشکنی بی سابقه روز گذشته یک دختر بی حجاب دوچرخه سوار، امروز بعد از نماز ظهر و عصر، در میدان امام خمینی (ره)، تجمع خودجوشی اعتراض‌آمیز برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راعی گفت: حرکت خودجوش مردم شهید پرور نجف آباد در محکومیت این اقدام حرمت شکنانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتشار فیلم دوچرخه‌سواری یک دختر بدون حجاب در میدان اصلی شهر نجف‌آباد (باغ ملی و مقابل مسجد جامع) موجب اعتراض مردم و روحانیان این شهرستان شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اصفهان نجف آباد دوچرخه سوار دختر دوچرخه سوار هنجار شکنی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار

صاحبعلی اصغری در حاشیه جلسه خرید تضمینی گندم و کلزا در شهرستان بیله‌سوار گفت: ۷۴ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت گندم رفته و پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تن گندم از اراضی این شهرستان برداشت و ۱۵۰ هزار تن با قیمت تضمینی تحویل مراکز خرید دولتی شود. 

او از راه‌اندازی ۲ مرکز خرید محصولات کلزا در شهر‌های بیله‌سوار و جعفر آباد خبر داد و افزود: میزان تولید و سطح زیر کشت کلزا در شهرستان بیله‌سوار نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: سطح زیر کشت کلزا در این شهرستان چهار هزار و ۵۰۰ هکتار است و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۲ هزار تن کلزا در این اراضی تولید و با نرخ تضمینی ۳۵۰ هزار ریال تحویل مراکز خرید دولتی شود.

اصغری اضافه کرد: امسال سطح زیر کشت گندم بیله‌سوار هم ۷۴ هزار هکتار است و با توجه به شرایط پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ هزار تن گندم برداشت و ۱۵۰ هزار تن تحویل مراکز خرید دولتی شود.

او به زارعان منطقه توصیه کرد از برداشت زودهنگام محصول خودداری کنند تا هنگام تحویل به مراکز خرید از نظر میزان افت رطوبت مشکلی نداشته باشند.

فرماندار بیله سوار اضافه کرد: گندم تولیدی کشاورزان هم با قیمت تضمینی ۱۷۵ هزار ریال از کشاورزان و زارعان خریداری می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار