Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که تا آزادی همه اسرا از زندان‌های دشمن سعودی آرام نمی‌شویم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، «مهدی المشاط» ، رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تأکید بر تلاش برای آزادی اسرا از زندان های ائتلاف سعودی ، گفت: ما از رنج اسراء و خانواده های آنها آگاهیم و مشتاقیم تا اولویت اول را آزادی اسرا قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

مهدی المشاط در گفت‌وگویی با روزنامه « 26 سپتامبر» خاطرنشان کرد  ائتلاف متجاوز سعودی به آزادی اسیران اهمیتی نمی‌دهد و آن‌ها رنج اسیران و خانواده آن‌ها را با چشم انسانیت نمی‌بینند؛ بلکه با محاسبات کاملا سیاسی و نظامی به پرونده آن‌ها می‌نگرند.

وی در ادامه افزود:صنعاء تا آزادی تمام اسرا از زندان‌های ائتلاف سعودی آرام نخواهد شد و به خانواده‌های آنها قول می‌دهد تمام تلاش خود را برای آزادی اسرا به کار گیرد.

استقبال روسیه از تبادل اسراء بین طرفین مناقشه در یمنآزادی107 اسیر یمنی و استقبال گرم و پرشور مردمی

المشاط با اشاره به محاصره ظالمانه یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و همچنین شرایط اقتصادی کشورش اظهار داشت که ایالات متحده و ابزارهای آن یعنی عربستان سعودی و امارات نقشه هایی برای نابودی یمن و اقتصادش و خسته کردن ملت این کشور ترسیم می‌کنند. دستورکارهای آمریکایی-اسرائیلی وجود دارد که می‌خواهند آن را از طریق تجاوز به یمن اجرایی کنند؛ اما در مقابل، ملت یمن همه این توطئه‌ها را رد می‌کند و قیمومیت و دستورکارهای خارجی را مردود می‌داند.

وی تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی همچنان مانع حل پرونده اقتصادی می‌شود و ادامه محاصره یمن هیچ دستاوردی برای آنان نخواهد داشت.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن به تشکیل کمیته ای برای بررسی همه اختلالات در سیستم حقوقی و اصلاح آنها اشاره کرد.

مهدی المشاط همچنین موفقیت های امنیتی یمن را تحسین کرد.

وی همچنین اشاره کرد که پیشرفت بخش کشاورزی از جمله اولویت های یمن است که منجر به خودکفایی ملت این کشور می‌شود و کار در این بخش در دو مسیر (همراهی ، ساخت استراتژیک) است. المشاط در ادامه بر وجود پیشرفت کشور با وجود کمبود امکانات تأکید کرد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در خصوص عفو عمومی تأکید کرد که این تصمیمی در حال اجرا است و موضع دینی و اخلاقی اصولی را بیان می‌کند و ما خواهان پایان دادن تجاوزات به کشور خود هستیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن رئیس شورای عالی سیاسی یمن اسرا از زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا

به گزارش همشهری آنلاین، طبق ادعای منابع مورد استناد نیویورک‌تایمز اسرائیلی‌ها در پی ارزیابی‌هایی که نشان می‌دهند برخی از اسرا زنده نیستند اکنون خواستار آزادی ۳۳ اسیر هستند.

یک مقام اسرائیلی به نیویورک‌تایمز گفت که برخی از اسرایی که ما خواستار آزادی آنها بودیم در اسارت حماس جانشان را از دست داده‌اند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم نوشته اسرائیل در توافق مبادله اسرا با حماس خواستار آزادی اسرایی شده که زن، کودک، مرد بالای ۵۰ سال و یا بیمار هستند.

کد خبر 848150 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد