Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:05:57 GMT

امنیت آفرینی مهمترین هدف پلیس است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۵۷۹

امنیت آفرینی مهمترین هدف پلیس است

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روابط عمومی پلیس غرب استان تهران، سردار "کیوان ظهیری" روز سه شنبه در مراسم آئین افتتاحیه ساختمان پلیس راهور صفادشت ملارد،گفت: اساس همه فعالیت‌های پلیس در جامعه باید بر مبنای احساس آرامش و امنیت در جامعه باشد و مردم باید مشاهده کنند که چشمان بیدار و دستان توانمندی در جامعه هستند که شبانه روز برای امنیت و آرامش آنان تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برقراری امنیت سهم تک تک اعضا و خانواده بزرگ نیروی انتظامی است اظهار داشت: خدمت به مردم و تامین آسایش آنان با انگیزه کسب رضایت الهی همواره سرلوحه کار پلیس قرار داشته است.

سردار ظهیری با بیان اینکه بالابردن احساس امنیت در جامعه بسیار مهم است، افزود: اساس همه فعالیت های پلیس باید بر مبنای احساس آرامش و امنیت در جامعه باشد به گونه ای که تک تک شهروندان این امنیت را احساس کنند.فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولان عالی‌رتبه شهری، متولیان امر و عموم مردم می توان امنیت مطلوبی را در سطح منطقه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت آفرینی مهمترین هدف پلیس است افزود: اگر امنیت نباشد هیچ کار و برنامه ریزی موثری نمی‌توان انجام داد و در صورت برقراری امنیت، امکان رشد، تولید، توسعه و ترویج فرهنگ میسر خواهد شد، بنابراین نیاز به امنیت یک نیاز ضروری، مستمر ، دائم و پیوسته است، ضمن اینکه نیازی است که پیش نیاز دیگر اقدامات نیز محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فعالیت های پلیس در سنگر تولید، حفظ و توسعه آرامش اجتماعی، فعالیتی مقدس است، اظهار داشت: حسن سلوک، تلاش های متعهدانه و مسئولانه پلیس در امنیت آفرینی و توسعه آرامش اجتماعی ارزشمند و مقدس بوده و مشمول اجر و پاداش معنوی است.

ظهیری، ارزش گذاری به تلاش های پلیس و تحسین امنیت ایجاد شده با دستان پرتوان کارکنان ناجا را اقدامی به حق دانست و تصریح کرد: گستردگی مأموریت ها و تنوع و تعدد ارتباطات اجتماعی پلیس می طلبد که کارکنان ناجا به لحاظ اخلاقی و رفتاری سرآمد بوده و زیبنده معنویات باشند.

برچسب‌ها شهر تهران امنیت پلیس تهران بزرگ پروندهٔ خبری همراه با نیروی انتظامی؛ برای امنیت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران امنیت پلیس تهران بزرگ شهر تهران امنیت پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت