Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان پیش از ظهر امروز در برنامه مشترک هفته نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در ستاد فرماندهی این نیرو، با حضور مسؤولان شهرستان و یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی، با بیان اینکه تأمین امنیت رکن و شاخصه مهم اقتدار کشور و مقوله‌ای چندبعدی است، افزود: بخشی از تأمین امنیت به مسائل اقتصادی و بخشی سیاسی و نظامی معطوف می‌شود که اضلاع امنیت را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشورهایی که از امکانات نظامی برخوردار هستند، نتوانسته‌اند امنیت خود را برقرار کنند و مشاهده می‌کنیم در شوروی سابق و برخی کشورها که از حیث تجهیزات نظامی بالا بودن فروپاشیده شدند، گفت: مردم‌پایه بودن امنیت از ویژگی‌های دیگر امنیت بوده و نظام اسلامی مبتنی بر مردم است و مردم رکن امنیت کشور هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: موضوع مهم این است که بتوانیم مردم را اقناع و رضایت عمومی مردم را تأمین کنیم و این مهم‌ترین شاخصه امنیت در دوره معاصر است.

وی تصریح کرد: امنیت مهم‌ترین مطالبه برای هر نظامی به‌ویژه نظام جمهوری اسلامی است که شهداهای بزرگی را تقدیم کرده تا امنیت مردم تأمین شود. هفته نیروی انتظامی، هفته‌ای برای بیان آمار و خدمات و تلاش‌های این نیرو و ویترینی از اقتدار نظام و نیروهای انتظامی است که شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا امنیت را تأمین کنند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، برنامه مشترک یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شاهرود در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار شهرستان، امام جمعه موقت شاهرود، فرماندهان گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان ارتش و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شاهرود حضور داشتند، مسؤولان بعد از ادای احترام به مقام شهدا از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

در ادامه اهتزاز پرچم و تلاوت قرآن و قرائت پیام فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی خوانده شد و فرماندار شهرستان، امام جمعه موقت و فرمانده انتظامی با سخنرانی پرداختند و در ادامه از نفرات نمونه نیروی انتظامی شهرستان با اهدا لوح تقدیر با حضور مسؤولین تجلیل شد.

در پایان این مراسم از طرف شورای تأمین شهرستان شاهرود از فرماندهی و معاونت‌های نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به دلیل تعامل و همکاری و برقراری امنیت پایدار در شهرستان با اهدا لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت نیروی انتظامی شاهرود امام جمعه جمهوری اسلامی امنیت هفته نیروی انتظامی انتظامی شهرستان شهرستان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند