Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:04:52 GMT

حمله مرگبار گروهی خرس ها به کارگر باغ وحش!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۸۳۷

حمله مرگبار گروهی خرس ها به کارگر باغ وحش!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گردشگرانی که برای تفریح به یکی از باغ وحش‌های چین رفته بودند هرگز تصور نمی‌کردند که از نزدیک شاهد صحنه‌ای وحشتناک در این باغ وحش باشند. حمله گروهی خرس‌های سیاه به یک کارگر باغ وحش مرگ وی را در مقابل چشمان وحشت زده گردشگران رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه وحشتناک که روز شنبه در پارک حیات وحش شانگ‌ های رخ داد بنا به ادعای گردشگران این کارگر نگونبخت توسط خرس‌ها زنده زنده خورده شد.

بیشتر بخوانید

قدم زدن دختر مکزیکی با ببر بنگال در خیابان!

مسئولان پارک کشته شدن یکی از کارگران را تایید، اما از اشاره به جزئیات خودداری کردند. در یکی از ویدئو‌هایی که منتشر شده است چند خودروی متعلق به این باغ وحش را در حالی که در محل حادثه حاضر شده اند نشان می‌دهد. در این ویدئو حدود ۸ خرس سیاه در حالی که در نزدیکی یک برکه جمع شده‌اند دیده می‌شوند. ویدئویی که منتشر شده خون زیادی را که روی جاده ریخته شده و احتمال داده می‌شود مربوط به کشته شدن قربانی باشد نشان می‌دهد.

در ویدئوی دیگری که در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده صدای یکی از گردشگران وحشت زده از داخل اتوبوس گردشگری شنیده می‌شود که فریاد می‌کشد: آن خرس‌ها چکار می‌کنند؟ به نظر می‌رسد آن یک انسان باشد (که در حال خوردن آن هستند).

گفتنی است؛ پارک حیات وحش شانگ‌های در بیانیه‌ای از تحقیقات در این باره توسط یک تیم ویژه خبر داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی حیات وحش باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم) سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)