Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی پلدختر و پرسنل این نهاد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در شهرستان پلدختر با کمبود یکسری امکانات و تجهیزات نسبت به سایر شهرستان‌های استان مواجه است که باید متولیان امر و مردم آن را مطالبه گری کنند، گفت: شهرستان پلدختر به خاطر آسیب‌های ناشی از سیل ویرانگر بازسازی را از صفر شروع کرده و نیاز به تداوم این سازندگی‌ها احساس می‌شود، بنابر این باید برای سازندگی همه جانبه در حوزه‌های مختلف از جمله تقویت نیروی انتظامی اقدام‌هایی صورت گیرد و مطالبه گر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: هفته نیروی انتظامی با ایام مبارک ربیع الاول مصادف شده که برای تلاشگران عرصه امنیت و نظم موفقیت، سربلندی و پیروزی در مأموریت‌های محوله آرزو می‌شود.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز نگاه مردم به پلیس نگاهی توأم با اعتماد، اطمینان و اخلاق است و وقتی در محله و منطقه‌ای حضور این نیروها امنیت برای ساکنان و شهروندان را تأمین می‌کند نعمت بزرگی است.

حجت الاسلام موسوی افزود: احساس امنیت مردم به خاطر حضور پلیس با هیچ چیز دیگری قابل قیاس نیست و برنامه‌های اجتماعی با حضور پررنگ پلیس به آنان قوت قلب می‌دهد و باید همه قدردان این نعمت باشیم.

وی یادآور شد: حضور انقلابی نیروی انتظامی در کنار مردم حضور چشمگیر و با حس خوب اطمینان و امنیت برای مردم شهرستان پلدختر است که در سخت‌ترین شرایط حضور فعال دارند و در این راه شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب شده است.

امام جمعه پلدختر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت افزود: امروز نیروی انتظامی در نقاطی از کشور با اشرار و انسان‌های شروری که از انسانیت بویی نبرده‌اند در حال مقابله و مبارزه است که این جانفشانی ها موجب تضمین ارزش‌های نظام و انقلاب است که باید آن را پاس داشت.

کد خبر 5052535

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه پلدختر هفته ناجا پلدختر ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی کرمانشاه مراسم عزاداری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد