Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش افراز گفت: از ابتدای شروع طرح تعویض کابل‌های سیمی به خود نگهدار حدود ۷۳۵ متر از شبکه برق شهرستان بمپور به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد آتش افراز، مدیر امور توزیع برق شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: ۴۵۷ متر شبکه سیمی در بلوار امام خمینی (ره) و ۲۷۸ متر در روستا حسین آباد از توابع این منطقه به کابل خود نگهدار تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح میزان ۸ کیلومتر تعویض در نظر گرفته شده است که این موضوع توسط پرسنل بهره برداری به همراه یک نفر سیمبان در حال انجام است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان بمپور با بیان این که مجموع اعتبار در نظر گرفته شده بر این طرح ۲۰۰ میلیون تومان بوده، ادامه داد: تاکنون برای انجام این میزان تعویض شبکه سیمی ۲۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی در ادامه، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ در شهرستان بمپور ضمن افزایش قابلیت اطمینان شبکه، بهبود سیمای شهری، کاهش خطرات برق گرفتگی و جلوگیری از سرقت شبکه های برق، شاخص‌های بهره برداری شبکه نیز به میزان قابل توجهی ارتقا پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بمپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان