Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:22:35 GMT

تولید ۲۲۲ هزار عدد ماسک سه لایه در هلال‌احمر

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۱۹۶۳

تولید ۲۲۲ هزار عدد ماسک سه لایه در هلال‌احمر

حسن صفاریه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: با تلاش متخصصان و کارکنان شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی، در مدت یادشده ۸۰۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست یک لیتری، ۶ هزار و ۵۲۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست پنج لیتری، سه هزار و ۲۱۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست در بطری های ۲۵۰ و ۳ هزار و ۳۴۸ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست در بطری های ۵۰۰ سی سی به منظور کمک به کادر درمانی و رعایت الزامات بهداشتی تولید و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در یک ماه گذشته ۲۲۲ هزار و ۱۵۰ عدد ماسک سه لایه هم در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده که از این ماسک های سه لایه پرستاری برای محافظت‌ در برابر ذرات معلق گرد و غبار و آلودگی های ویروسی و پیشگیری از عفونت های ریوی و بیماری های واگیردار استفاده می شود که این ماسک های سه لایه پس از تولید در جعبه های بهداشتی بسته بندی و عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: همچنین در این مدت ۲۴۸۰ عدد شیلد ماسک سها، که محصولی ایمن، سبک و کارآمد است و با پوشش کامل صورت می تواند از چشم، دهان و بینی محافظت کند؛ در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است.

صفاریه گفت: همچنین تأمین و توزیع انواع دارو و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز اعم از دستکش، پد الکلی، ژل ضدعفونی کننده، گان و لباس محافظ کادر درمانی، دستگاه تب سنج لیزری و دیجیتالی و سایر اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی از دیگر برنامه های این سازمان در راستای رفع نیازهای کادر درمانی و هموطنان بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در زمینه تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در کشور با استفاده از دانش فنی روز و بکارگیری مواد اولیه مرغوب فعالیت می کند و محصولاتی همچون انواع سرنگ، انواع صافی دیالیز، ست دیالیز فیلتر لکوسیت، آنژیوکت، کیسه و کارتریج بی کربنات سدیم، سوزن فیستولا و نظایر آن از تولیدات اصلی شرکت محسوب می شود.

شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران (سها)، زیرمجموعه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و یکی از مجتمع های بزرگ صنعتی تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف پزشکی در ایران است.

برچسب‌ها ماسک سلامت سازمان تدارکات پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک سلامت سازمان تدارکات پزشکی ماسک سلامت سازمان تدارکات پزشکی اخبار کنکور شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران لیتر محلول ضد عفونی کننده سازمان تدارکات پزشکی سه لایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که هلال‌احمر استان کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، بابک محمودی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت در اولین جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد به زیرساخت‌های خوب کرمانشاه در بحث امداد و نجات اشاره کرد.

وی از نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخواست کرد که که هلال احمر استان کرمانشاه به مرکز منطقه غرب کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور اظهار کرد: اگر کرمانشاه هاب منطقه برای مدیریت بحران شود با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد می‌تواند به صورت تخصصی استان‌های ایلام، همدان و کردستان را پوشش دهد.

محمودی اضافه کرد: چنانچه این درخواست مصوب شود سه تا چهار فروند بالگرد دائمی مستقر می‌شود تا پشتیبانی را در حداقل زمان انجام دهد.

وی با اشاره به بحث اربعین و استقبال زائران برای خروج از کشور از طریق مرز رسمی خسروی، تصریح کرد: باید آمادگی امدادرسانی به‌موقع داشته باشیم در این راستا سازماندهی خوبی در کشور صورت گرفته است‌.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور با اشاره به افزایش حوادث کوهستانی کرمانشاه، گفت: باید فضای ایمنی در مکوهستان‌ها با علامت‌گذاری و وجود راهنما صورت بگیرد تا علاوه بر اینکه مردم برای طبیعت‌گردی به سمت کوهستان‌ها ترغیب شوند، ایمنی آن‌ها نیز حفظ شود.

کد خبر 748366

دیگر خبرها

  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان