Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان سرگزی فعال سابق دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با انتقاد از سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: این روزها بحث‌ صلح امام حسن (ع) را مطرح می کنند اما کاش آقایان برای یک بار هم که شده تاریخ را دقیق مطالعه می کردند.

وی ادامه داد: وقتی مختار به همراه 6000 نفر در قصر خود به محاصره دشمن درآمد خطاب به یارانش گفت: « من که تصمیمم را گرفته ام و تسلیم نخواهم شد؛ از قصر خارج می شوم و با آنان می جنگم تا کشته شوم و وقتی من کشته شوم ضعف و ذلت شما بیشتر خواهد شد و آنها از شما انتقام خواهند گرفت و بعد پشیمان خواهید شد، اما اگر با من بیرون بیایید، از دو حال خارج نیست یا پیروز می شوید و یا به شهادت می رسید، اما اگر با من نیایید فردا در همین وقت ذلیل ترین و زبون ترین مردم روی زمین خواهید بود» و همان شد که مختار گفته بود!

سرگزی تاکید کرد: آقایان از تاریخ درس عبرت نمی گیرند بلکه خود می خواهند درس عبرت آیندگان شوند و مقام ناچیز خود را با معصومین که معصوم بودن مقایسه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بعید هم نیست که برخی بگویند که به آنان وحی شده که باید مذاکره کنند!

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در قضیه برجام بارها فرمودند « آمریکا قابل اعتماد نیست»، اما  همین آقایان گفتند امضا فلان فرد تضمین است و اینک به جای پاسخگویی به خاطر معطل کردن کشور طلبکار شده اند.

سرگزی تصریح کرد: تنها دستاورد برجام این بود که مردم ماهیت افرادی که دم از مذاکره با کدخدا می زدنند را بیشتر بشناسند. آنان گفتند زبان دنیا را بلدند،گفتند سایه جنگ را از کشور دور کردیم، ثبات را به اقتصاد کشور بازگرداندیم، قول دادن تمامی تحریمها را در دولت دوم خود برمی دارند و...

این فعال سابق دانشجویی خطاب به دولتمردان ادامه داد: کاش ذره ای از زمانی که برای دفاع از برجام و مذاکره با آمریکا می گذارید را برای حل مشکلات مردم و اقتصاد بگذارید، قطعا شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برجام اقتصاد آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند