Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:42:06 GMT

طرح آجر به آجر فرصت توسعه فضای آموزشی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۱۰۱

طرح آجر به آجر فرصت توسعه فضای آموزشی است

غفوری نژاد با اشاره به این که طرح آجر به آجر بستر مشارکت حداکثری مردم در ساخت مدارس است، گفت: این طرح فرصتی برای توسعه ومحرمیت زدایی در بخش فضای مجازی است.

« امیر غفوری نژاد» در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه در شهر خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح آجر به آجر و با هدف مشارکت حداکثری مردم در ساخت مدارس اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه این طرح بستر محرومیت زدایی  و توسعه فضای آموزشی است، اظهار داشت: نوسازی مدارس ۲۷۰ پروژه در سطح استان با اعتبار 300و ۷۰ میلیارد تومان در دست ساخت دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳۵ مدرسه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان متعلق به شهرستان خرم آباد است.



غفوری نژاد با اشاره به کاستی ها موجود در بخش فضاهای آموزشی استان، تصریح کرد: علی رغم تلاش های شبانه روزی نوسازی مدارس در ساخت و تجهیز مدارس و مشارکت خیرین باید اعتراف کنم که ما با مشکلات فراوانی در بحث تامین فضای ایمن و استاندارد آموزشی مواجه هستیم.

 

 وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این نواقص را برطرف کنیم با فرض بر مهار صد در صدی تورم به ۳۰ سال زمان و اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان برای هر سال نیازمندیم.

 

غفوری نژاد ادامه داد: مشارکت خیرین و افراد توانمند می تواند بستر رفع نواقص آموزشی استان در تامین فضای ایمن و استاندارد آموزشی باشد.

 

وی حضور خیرین را فرصتی مغتنم برشمرد و افزود: حضور خیرین در جریان سیل سال گذشته موجب دلگرمی همه ما شد و ما با وجود این عزیزان توانستیم این بحران عظیم را پشت سر بگذاریم.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه  در سال جاری هم حضور این خیرین بسیار پررنگ بوده است، خاطرنشان کرد افزود:   در طول هفت ماهه نخست امسال ساخت ۱۲۸ کلاس درس با مشارکت خیران آغاز شده است.

 

غفوری نژاد با تقدیر از مشارکت شهرداری خرم آباد در جذب حداکثری خیرین مدرسه ساز، خواستار مساعدت و یاری شهرداری خرم آباد در ساخت مدارس شد و گفت: شهرداری می تواند با مساعدت در اموری مثل تسریع در امور بر و کف گسترش فضاهای سبز مدارس امکان سنجی برای محوطه مدارس برای فعالسازی آنها در وقت غیر اداری و یاری رساندن به امر تبلیغ طرح آجر به آجر با هدف ایجاد این امر بصورت یک فرهنگ عمومی با در اختیار قراردادن امکانات شهرداری ما را در این امر خطیر یاری کند .

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرسه سازی خیرین مدرسه ساز محرومیت زدایی طرح آجر به آجر غفوری نژاد خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش

تین نیوز

توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می شود که باید این ارتباط زمینی مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری گفتمان دریا، مهدی دوستی در دومین جلسه کارگروه توسعه دریامحور در سال ۱۴۰۳ توجه به اقتصادجوامع محلی را در طرح ها و پروژه های تعریف شده ذیل سیاست های نه گانه مهم دانست و اظهار کرد: در مسیر توسعه پایدار دریامحور توجه به جوامع محلی باید پررنگ تر باشد، همان گونه که لازم است روح محیط زیست و اساس دانش بنیانی بر طرح و پروژه ها حاکم شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اهمیت مطالعات فرصت های اقتصادی دریا و جذب همزمان سرمایه گذار افزود: کارگروه مطالعات ظرفیت های اقتصادی دریا باید کار خود را شروع کند ضمن اینکه همه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه نیز مطالعات تخصصی برای احصاء فرصت های سرمایه گذاری خود را انجام دهند تا ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار اعلام شود.

وی توسعه کریدورهای ارتباطی را رکن مهم توسعه اقتصاد دریامحور دانست و گفت: علاوه بر سکونتگاه های ساحلی ده گانه، عملیاتی شدن کریدروهای بزرگراهی تعریف شده اهمیت زیربنایی بسیاری در توسعه اقتصاد دریا دارند و این مسئولیت راه و شهرسازی را هم به عنوان متولی محور درون استانی هم به عنوان پیگیری کننده انجام بخش های برون استانی سنگین تر می کند.

نماینده عالی دولت در استان همچنین به حضور مدیران مناطق آزاد در کارگروه اشاره کرد و گفت: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر جهش توریسم و گردشگری داخلی موجب رونق بنادر آفتاب و چارک نیز می شود که باید این ارتباط زمینی مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست از بین کارگروه های پنج گانه، برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی، جهاد کشاورزی و شیلات، راه و شهرسازی بررسی و تایید شد و گمرک استان مسئول مطالعات فرصت های و زیرساخت های نرم افزار معرفی و بر حضور وبیناری شرکت های دانش بنیان استان در جلسات تاکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرح توسعه راه زمینی به جزیره کیش
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است