Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس مدافع میانی و کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید امروز (سه‌شنبه) در تمرینات کهکشانی‌ها شرکت نکرده است و به همین دلیل غیبت او در بازی فردا شب شاگردان زین‌الدین زیدان در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاختار دونتسک محتمل است.

انتشار این خبر نگران کننده در حالی است که رئال مادرید 4 روز پس از بازی خانگی فردا شب مقابل شاختار دونتسک، باید به خانه رقیب دیرینه‌اش بارسلونا برود تا اولین ال‌کلاسیکوی فصل را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل غیبت راموس در تمرینات صبح امروز رئالی‌ها ضربه شدیدی است که به پشت زانوی پای چپ او وارد آمده و سبب شده که پزشکان رئال مادرید نگران تشدید مصدومیت او در صورت بازی مقابل شاختار باشند. اگر زیدان مجور شود که روی نام راموس خط بکشد، باید بدون سه بازیکن در خط دفاعی‌ تیمش را مقابل میهمان اوکراینی به میدان بفرستد. به این ترتیب انتظار می‌رود که زیزو خط دفاعی‌اش را با حضور واران و میلیتائو در مرکز، ناچو فرناندس در سمت راست و از میان فرلان مندی و مارسلو یکی در سمت چپ کامل کند.

تیم فوتبال رئال مادرید فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 20:25 به وقت تهران میزبان شاختار دونتسک خواهد بود.

256 251

کد خبر 1445562

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال اروپا شاختار دونتسک رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی

مشخص نیست که با ورود احتمالی آلفونسو دیویس، فرلاند مندی در رئال مادرید خواهد ماند یا نه

طرفداری | به گزارش اکیپ، آرسنال نیز به مانند چند باشگاه لیگ برتری دیگر، تمایل خود به جذب فرلاند مندی را نشان داده‌است. این مدافع فرانسوی و 28 ساله تا سال ۲۰۲۵ با رئال مادرید قرارداد دارد و ورود احتمالی آلفونسو دیویس در تابستان پیش رو ممکن است جایگاه او در ترکیب کهکشانی‌ها را به خاطر بیاندازد.

گفتنی است علاوه بر آرسنال، لیورپول، منچستریونایتد و نیوکاسل نیز به جذب مندی علاقه‌مند هستند. فرلاند مندی در تابستان ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۴۸ میلیون یورو از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست. او تا به این لحظه 165 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و آمار 6 گل و 10 پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم