Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:25:48 GMT

بازگشت دو ملی پوش به تمرین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۱۳۶

بازگشت دو ملی پوش به تمرین پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس امروز سه شنبه از ساعت یازده در ورزشگاه شهیدکاظمی تمرین کردند و این در حالی بود که دو ملی پوش به تمرینات اضافه شده بودند.

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس با وجود مشکلات مالی و شرایط مبهم مطالبات بازیکنان و قراردادهای سال آینده ، تمریناتش را در ورزشگاه شهیدکاظمی زیر نظر یحیی گل محمدی و کادرفنی اش انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در آخرین تمرین این تیم وحید امیری و احمد نوراللهی از جمع ملی پوشان به تمرین اضافه شده بودند.


اما دیگر ملی پوشان هنوز در تمرینات شرکت نکرده اند. سیامک نعمتی که برای جلسه به باشگاه رفته بود یکی از غایبان ملی پوش بود و از این نظر غیبتش به خاطر جلسه بوده است اما محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو غایب سرشناس دیگر تمرین بودند که هنوز زمان حضورشان اعلام نشده است.


کنعانی زادگان که در تمرین امروز حاضر نشد در این رابطه گفت:" پیش از رفتن به قطر مدیران باشگاه قول هایی دادند و قرار شد که بعد از لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی صحبت کنیم که این اتفاق رخ نداد. البته چون من در اردوی پرسپولیس و بلافاصله اردوی تیم ملی بودم و استراحت نداشتم الان در استراحت هستم. در این بین منتظر هستم تا از طرف باشگاه هم با من تماس بگیرند تا کار را تمام کنیم."


در حالی که کنعانی زادگان منتظر تماس باشگاه است موضوع شجاع کمی متفاوت است. در مورد خلیل زاده که مسایل مالی قراردادش و ماجرای اقدام به فسخ او تبدیل به یک چالش بزرگ شده بود گفته می شود که با باشگاه به توافق رسیده است و باید دید او چه زمانی در تمرین حضور پیدا خواهد کرد.

 

تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات پرسپولیس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • استقبال اوسمار از زنی که قبل از شیمی درمانی به دیدن بازی پرسپولیس رفت+ ویدئو | صحبت های احساسی در تمرین سرخ ها
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس