Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی محمدظاهر,رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تویسرکان اظهار داشت: بیشتر این کمک ها به خانوارهای روستایی بوده که در تنگنای اقتصادی به سر می برند .

او ادامه داد: خوشبختانه در تویسرکان ۱۵۲ موقوفه  ،  بیشترین کمک ها را به خانوارهای نیازمند تأمین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تویسرکان گفت: با این منابع مالی درصدد تشکیل شورای خیریه با توجه به شیوه نامه های سازمان اوقاف در این شهرستان برآمدیم تا بتوانیم به نحو بهتری از موقوفه ها  و کمک های خیرخواهانه مردم بهره وری کنیم.

محمدظاهری با بیان اینکه مردم تویسرکان از پیشینه مذهبی خوبی برخوردارند و صفت نیک وقف برخاسته از همین فرهنگ است، گفت: امسال  ۱۳۵ میلیون تومان از درآمد بقاع متبرکه برای حفظ و نگهداری، امور عمرانی، مدیریتی و فرهنگی موقوفات این شهرستان تعیین و تاکنون مبلغ ۴۴ میلیون تومان برای این امر هزینه شده است.

او یادآور شد:  ۷۸ بسته نوشت افزار هم  بین دانش‌آموزان بی ‌بضاعت به ارزش ۱۵ میلیون تومان توزیع شده است .

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تویسرکان در ادامه به برگزاری مسابقات حفظ پنج جزء قرآن کریم با حضور ۲۰ شرکت‌کننده اشاره کرد و گفت: به هر نفر از شرکت‌ کنندگانی که ۷۰ درصد از امتیاز این مسابقات را به دست بیاورند، ۵۰۰ هزار تومان هدیه داده می‌شود البته سه بانوی تویسرکانی در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استانی امسال در رشته‌های دعاخوانی، قرائت و حفظ کل قرآن مقام برتر را از آن خود کردند.

او اضافه کرد: برای اجرای نیات واقفان تاکنون بیش از ۱۹۰ میلیون تومان در حوزه‌های مختلف مذهبی، مساجد، امور خیریه، نیات اجتماعی و نیات مرتبط با بقاع متبرکه هزینه شده است.

انتهی پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی نیازمندان تویسرکان میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود