Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار که در حال بازی کردن کانتر استرایک بود، از طریق توییچ با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرد. 

ریچارلیسون مدعی است که طی پنج دقیقه، 10 هزار پیام در واتس اپ دریافت کرده است. این اتفاق در پی آن رخ داد که نیمار در یک استریم زنده از یک بازی کامپیوتری، ناخواسته شماره تلفن ریچارلیسون را به دنیا نشان داد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، ریچارلیسون این روزها به خاطر تکل خشن خود روی پای تیاگو آلکانتارا، حسابی هدف خشم و غضب هواداران لیورپول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در جریان این ارتباط ویدیویی، با ریچارلیسون تماس گرفت و در همین حال تلفن همراه خود را به سوی دوربین گرفت تا مخاطب خود را به بینندگان نشان بدهد. نیمار که خیلی زود متوجه اشتباهش شد، پس از تماس گرفتن با ریچارلیسون گفت:

دیروز چه اتفاقی افتاد؟ واقعا یک تکل محکم زدی. فکر می کنم همین الان ناخواسته شماره تلفنت را نشان دادم! قسم می خورم که عمدی در کار نبود. حالا باید شماره ات را عوض کنی! 

ریچارلیسون در پاسخ گفت:

سلام رفقا؛ هر کسی که با من تماس بگیرد، مسدود خواهد شد. تماس نگیرید.  

اما درخواست ریچارلیسون فایده نداشت و او دقایقی بعد سراغ توییتر رفت تا ضمن «نابغه» خطاب کردن مهاجم پاری سن ژرمن با لحنی طعنه آمیز، در ادامه بنویسد:

ظرف پنج دقیقه، 10 هزار پیام دریافت کرده ام. ممنونم نیمار. 

ریچارلیسون به خاطر کارت قرمزی که در دربی مرسی ساید گرفت، بازی با ساوتهمپتون، نیوکاسل و منچستریونایتد را از دست می دهد. 

همچنین بخوانید:

 عذرخواهی ریچارلیسون به خاطر تکل خشن خود روی پای تیاگو آلکانتارا

اورتون 2-2 لیورپول؛ تقابل پرهیجان کارلتو و کلوپ برنده ای نداشت

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • روزی به نام تلفن!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی