Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به نقش مهم هیات های استانی گفت: کمیته راهبردی فدراسیون را در اولین فرصت تشکیل خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی درباره تشکیل کمیته رهابردی فدراسیون اظهار داشت: انشاالله در اولین فرصت کمیته راهبردی را تشکیل خواهیم داد که اعضای آن شامل افراد منتخب مجمع و روسای محترم هیات های استانی که بازوان ما هستند، خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیته راهبردی اتاق فکر فدراسیون خواهد بود و تمامی تصمیم های کلیدی و ملی در این کمیته اتخاذ خواهد شد.

او با اشاره به نقش مهم کمیته راهبردی بیان کرد: مشخص کردن ارکان فنی مثل اعضای سازمان تیم های ملی، مسئولین کمیته های تخصصی و غیره از جمله مهمترین وظایف کمیته راهبردی فدراسیون دو و میدانی است.

رییس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به نقش مهم و اساسی اعضای محترم مجمع فدراسیون در پیشبرد اهداف عالیه ورزش اول المپیک در کشورمان خاطر نشان کرد: کمیته راهبردی نقش بسزایی در انجام برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت خواهند داشت و ما به کمک آنها در این زمینه احتیاج داریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته راهبردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

کد خبر 6096166 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان