Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:10:27 GMT

۲۲ خانه ورزش روستایی در بوشهر تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۵۸۸

۲۲ خانه ورزش روستایی در بوشهر تجهیز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به منظور توسعه ورزش درروستا‌های زیر ۳۰۰ نفر جمعیت طرح ملی خانه ورزش روستا‌ها به همت وزارت ورزش و جوانان به تصویب رسیده است.

احمد بهروزیان فرد ادامه داد: به مناسبت هفته تربیت بدنی ۲۲ خانه‌ ورزش روستایی با اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار تجهیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا پایان امسال بیش از ۵۰ خانه ورزش روستایی دیگر در  استان  تجهیز و راه اندازی می‌شود.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بوشهر هم گفت: با توجه به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش روستایی و باز‌ی‌های بومی و محلی برای گسترش توسعه فضا‌های ورزشی در روستا‌ها، ۱۲۵ خانه ورزش روستایی همزمان با دیگر نقاط کشور در این استان راه اندازی شد.

سعید اسماعیلی افزود: همچنین به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز ورزش روستایی و بازهای سنتی و بومی محلی، تجهیزات ورزشی برای ۲۲ خانه ورزش روستایی در شهرستان‌های دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، دیر و جم تهیه شد.

او از دهیاران و دوستداران ورزش خواست در زمینه توسعه ورزش روستایی با اداره کل ورزش وجوانان همکاری کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانه ورزش ورزش روستایی ورزش همگانی تجهیزات ورزشی خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی