Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:11:30 GMT

سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۲۹۱۵

سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر مرتضی مختاری را به سمت سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب کرد.

در این حکم خطاب به مختاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه جیرفت منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

مرتضی مختاری متولد ۱۳۵۹، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت و دانش‌آموخته دکترای تخصصی ژنتیک و اصلاح نژاد از دانشگاه تهران است.

وی راهنمایی و مشاوره ۵ پایان نامه کارشناسی‌ارشد را برعهده داشته و ۸۰ مقاله در مجلات علمی پژوهشی و - ISI و نیز همایش‌های معتبر داخلی به چاپ رسانده است و ۲ طرح پژوهشی خاتمه یافته را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

از سوابق اجرایی مرتضی مختاری می‌توان به معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت آموزشی و پژوهشی، مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی و رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه جیرفت اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای با استعفای شاهپور کوهستانی، رئیس سابق دانشگاه جیرفت موافقت و از خدمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

کد خبر 5052616 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی جیرفت حکم انتصاب وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی رتبه بندی دانشگاه ها دانشگاه ها آموزش پزشکی آزمون دانشنامه دندانپزشکی دانشگاه جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد