Web Analytics Made Easy - Statcounter

مديران عامل بانك دي و بيمارستان كسري با هدف گسترش تعاملات في مابين ضمن عقد تفاهم نامه همكاري مشترک، باجه بانك دي را در اين بيمارستان افتتاح كردند.

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در مراسم امضاي تفاهم نامه همكاري با تاکید بر نقش تاثيرگذار پزشکان و کادر درمانی به ویژه در دوره شیوع بيماري کرونا، گفت: در اين روزهاي سخت همه مردم كشور، مدیون و مرهون جانفشاني و از خودگذشتگي پزشکان هستند و مجموعه بانك دي، خدمت رسانی به مدافعان سلامت را بيش از پيش وظیفه خود می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی با اشاره به این که بانک دي همواره تلاش كرده تسهیلات گسترده و متنوعي را در اختیار پزشکان، بیمارستان ها و مراكز درماني قرار دهد، افزود: بانك دي طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همكاري و افتتاح این واحد بانکی در بيمارستان كسري سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که تسهیلات دهی به پزشکان و کادر درمانی بیمارستان كسري با سرعت و سهولت بيشتري انجام خواهد شد، گفت: طرح موفق ديدار دي براي پزشکانی که مشغول به فعالیت در مراکز درمانی، درمانگاه ها، بیمارستان ها یا نزد سایر پزشکان هستند شرايط استفاده از تسهيلات ويژه اي را در كنار ساير خدمات بانك از جمله کارت اعتباری و تسهیلات خرید کالا فراهم كرده است.

کریمی با بیان این كه تا كنون بخش عمده ای از کادر درمان بیمارستان کسری از تسهیلات حمایتی از کادر سلامت بانک دی بهره مند شده اند گفت: بانک دي همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی بوده و در این راستا با ارائه خدمات متنوع مالی، آماده خدمت رسانی به اين طيف ارزشمند است و این روند با قوت بيشتري ادامه خواهد یافت.

مصطفی صادقی، رييس هیئت مدیره بیمارستان کسری نیز در این دیدار ضمن قدرداني از توجه و خدمات ارزنده بانک دی به جامعه پزشكي و کارکنان و پزشکان این بیمارستان گفت: بیمارستان برای خرید تجهیزات به روز پزشکی نیازمند حمایت بانک دی است که امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه زمینه این امر تسریع شود و بانک دي بتواند با ارائه خدمات مالی و بانکی به مجموعه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی ما را در تحقق بیش از پیش اهداف این بیمارستان یاری کند.

در اين مراسم، سید فرزاد اکابری مدیرعامل بیمارستان کسری نیز با ابراز خرسندی از توسعه همکاری های دوجانبه، گفت: اميدوارم انعقاد تفاهم نامه شرایط گسترش فعالیت دو مجموعه را فراهم کند و نیازهای این بیمارستان با حمايت بانک دي تامین شود.

گفتني است در حاشيه اين مراسم، باجه بانك دي در بيمارستان كسري با حضور مديرعامل بانك دي و مديرعامل و رييس هيئت مديره بيمارستان كسري به صورت رسمي افتتاح شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی بانک دی تسهیلات پول نیوز بیمارستان کسری کرونا تفاهم نامه همکاری انعقاد تفاهم نامه بیمارستان کسری بانک دی بانک دی بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​

تین نیوز

یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری به ارزش ۸ میلیون دلار در زمینه احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های نفتی در قطعه زمینی به مساحت ۲ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی با سرمایه گذار خارجی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مزیت های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به لحاظ زیرساخت ها و روساخت های مهیا برای فعالیت های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرزهای ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت های آن و استفاده کم نظیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه بیان کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم نامه سرمایه گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش ۸ میلیون دلار برای احداث و بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

گرایلو افزود: بر اساس این تفاهم نامه سرمایه گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت های ترانزیتی احداث می کند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ انعقاد این تفاهم نامه سرمایه گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرایند فعالیت های ترانزیتی و حضور پررنگ تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت های لجستیکی و ایجاد زیرساخت های بندری در اراضی توسعه ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

وی یادآور می شود؛ با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره گیری از مزیت های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان