Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:22:10 GMT

وضعیت نگران کننده در رئال؛ راموس تمرین نکرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۱۳۱

در استانه بازی با شاختار و سپس بارسلونا گویا مصدومیت سرخیو راموس جدی است.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید روز شنبه در شکست خانگی 0-1 برابر کادیز تنها یک نیمه در میدان بود و به دلیل مصدومیت جای خود را به ادر میلیتائو داد.

راموس با کیسه یخ روی زانویش و از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی هایش شد و بلافاصله نیز موجی از نگرانی را در میان هواداران رئال ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت راموس به فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو، بدترین خبر ممکن برای دوست داران رئال بود.

 

 

 

 

پس از بررسی های پزشکی مشخص شد که راموس دچار مصدومیت نشده و صرفا یک کوفتگی ساده بوده است.

راموس روز گذشته بدون مشکل در تمرین حاضر شد و پا به پای هم تیمی هاش تمرین کرد تا امیدواری ها را زنده کند اما او امروز در تمرین رئال شرکت نکرد و بار دیگر زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار داشت تا مشخص شود مصدومیت او کمی جدی تر از تصورات است و او احتمالا بازی فردا را از دست خواهد داد.

راموس تلاش زیادی داشت تا به بازی با شاختار برسد و حالا رئال امیدوار است بتواند او را حداقل برای بازی روز شنبه برابر بارسا در اختیار داشته باشد.

 

 

 

 

آخرین بار که رئال بدون راموس به میدان رفت برابر منچسترسیتی بود که 2-1 باخت و از لیگ قهرمانان کنار رفت.

 

در تمرین امروز رئال، بالاخره ماریانو دیاز با رهایی از مصدومیت توانست بدون مشکل تمرین کند و احتمالا در فهرست بازی فردا برابر شاختار حاضر خواهد بود.

 

ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور