Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سرهنگ دالوند ریاست کلانتری۱۶۱ ابوذر گفت:ظهر امروز و با اشراف اطلاعاتی عوامل کلانتری ۱۶۱ ابوذر،فعالین کارگاه تولید مکمل های ورزشی که حجم قابل توجهی از مکمل های غیر بهداشتی و غیر استاندارد را با دستگاه های بزرگ پلمپ،لیبل گذاری و روانه بازار می کردند، در خیابان سجاد شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف کارگاه غیر مجاز تولید مکمل های ورزشی در فلاح

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از تولیدات زیاد و دستگاه های این‌کارگاه گفت:متاسفانه این کارگاه با بهره مندی از تجهیزات به روز بسته بندی،تولیدات زیادی را به صورت روزانه داشته،اما خوشبختانه تمامی فعالین و فروشگاه های خریدار این مکمل ها دستیگر شده اند.

در ادامه سرهنگ‌ دالوند به ورزشکاران توصیه کرد:به هیچ عنوان‌ مکمل های ورزشی را خارج از مجموعه های عرضه کننده مورد تائید وزارت بهداشت تهیه‌نکرده و به نام و نشان های تقلبی اعتماد نکنند.

رئیس کلانتری۱۶۱ ابوذر در پایان‌گفت:با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی عوامل این کلانتری،منطقه هفده دیگر جای امنی برای خلافکاران نیست.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازار اخبار حوادث تولید ویدئو فیلم کارگاه حوادث تهران غیر مجاز اخبار تهران عکس ایران دختر فیلم مرد کرونا پسر ساعت پلیس ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، باشگاه سپاهان در توضیح دلیل شکایت خود نوشته است:« در پی سخنان هتاکانه یک کمدین تلویزیونی در رسانه‌ رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سپاهان از این مجری هتاک و باشگاه پرسپولیس که این مجری منتسب به آن است، به کمیته اخلاق و سایر نهاد‌های مرتبط خارج از فوتبال شکایت خواهد کرد.»

پس از ماجرای هوادار منتسب به باشگاه سپاهان که حواشی زیادی آفرید و به محرومیت ۱۰ ساله منجر‌ گردید، حالا سپاهانی‌ها از مجری شبکه پرسپولیس شکایت کرده‌اند تا پرونده حاشیه تازه‌ای در بازی دو تیم باز شود. 

حامد تهرانی در بخشی از صحبت‌های خود خواستار حذف سپاهان از فوتبال ایران شده بود و معتقد است با حذف سپاهان، جنگ و درگیری در لیگ‌ برتر از بین می‌رود.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • کاریکاتور/ اسرائیل موش کثیف
  • ویتامین‌هایی که کمبود آن‌ها سبب سر درد می‌شود
  • گزارش واردات ۳۷۳ شرکت تولیدی و واردکننده دارو
  • ویتامین ها و مکمل ها را چطور مصرف کنیم ؟
  • شکایت باشگاه سپاهان از تهرانی و پرسپولیس
  • خطر ابتلا به سنگ کلیه با انجام این ۸ مورد
  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • حقایق مهم در مورد مصرف ویتامینها و مکمل ها که نمی دانید
  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد