Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@01:41:54 GMT

شمال و جنوب آلمان پرخطرترين مناطق کرونايي

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۳۷۷۳

شمال و جنوب آلمان پرخطرترين مناطق کرونايي

خبرگزاری آریا- همه مدارس، مهد‌های کودک، رستوران‌ها در مناطق پرخطر تعطیل هستند، هر گونه خروج از منزل باید با دلیل موجه باشد، ماسک زدن در این مناطق اجباری و حضور‌ در خانه سالمندان و معلولان ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری آریا، مناطقی در شمال غرب و جنوب شرق آلمان به عنوان پر خطر‌ترین مناطق از نظر آلودگی به کرونا اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منطقه بِرشتِس گادنِرلند در ایالت بایرن در جنوب با 236 نفر مبتلا به کووید 19 از جمعیت 100 هزار نفر و منطقه دِلمِن هورتس نزدیک شهر برمن در شمال غرب آلمان با 211 مبتلا به ترتیب به عنوان آلوده‌ترین مناطق این کشور مشخص شده اند.
همه مدارس، مهد‌های کودک، رستوران‌ها در مناطق پرخطر تعطیل هستند، هر گونه خروج از منزل باید با دلیل موجه باشد، ماسک زدن در کل این مناطق اجباری و ملاقات‌ها در خانه سالمندان و معلولان ممنوع است.
در شبانه روز گذشته در سراسر آلمان 6868 نفر به کرونا آلوده شده اند که این آمار نسبت به سه شنبه هفته قبل 2746 مورد بیشتر است.
همچنین 47 نفر در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند و شمار تلفات کرونا در آلمان به 9836 مورد رسیده است.
همچنین آمار کل مبتلایان بیش از 373 هزار نفر و بهبود یافتگان بیش از 298 هزار نفر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شمال جنوب آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به هشدار زرد وقوع گرد و خاک در خوزستان گفت: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز سه شنبه احتمال وزش باد‌های متوسط تا شدید همراه با تند باد لحظه‌ای و رخداد گرد و خاک در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.
محمد سبزه زاری افزود: این پدیده در مناطق غرب و جنوب غرب استان فعال است و موجب کاهش دید افقی، افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک وجود دارد.
از بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان خواسته شده از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • کدام استان‌های کشور امروز بارانی است؟
  • کدام استان‌های کشور بارانی است؟
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • گرد و خاک در راه جنوب غرب خوزستان
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان