Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از آمادگی و اورهال شدن ۹۲ درصد از ماشین آلات راهداری این اداره کل برای ارائه خدمات به مردم در راهداری زمستانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اصفهان)، مهدی خضری در نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و مدیران ستادی که به صورت ویدئوکنفرانس با موضوع آمادگی برای  عملیات راهداری زمستانه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تعمیرات و بهسازی ماشین آلات راهداری برای عملیات راهداری زمستانه به خوبی انجام شده و ۹۲ درصد از ماشین آلات  استان اصفهان آماده به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعمیرات ۸ درصد دیگر از ماشین آلات نیز با قید فوریت در حال انجام است و امیدواریم این ناوگان نیز به زودی به چرخه ناوگان فعال راهداری استان اصفهان اضافه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به خرید ماشین آلات جدید راهداری خاطرنشان کرد: قطعا نوسازی ناوگان راهداری نقش مهمی در ارتقا خدمت رسانی به مردم خواهد داشت.

خضری در بخش دیگری از سخنان خود به پیش بینی شن و نمک مورد نیاز برای عملیات راهداری زمستانه استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ۳۲ هزار تن شن و نمک  برای انجام عملیات راهداری زمستانه استان اصفهان خریداری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد مشکلاتی نظیر تامین لاستیک ناوگان سنگین راهداری و سوخت این ماشین آلات با تدبیر و هم اندیشی مرتفع گردد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین به ضرورت هماهنگی بین دستگاهی برای خدمت رسانی به مردم در جاده ها در پاییز و زمستان اشاره و تصریح کرد: در روزهای آتی جلساتی با پلیس راه و سایر دستگاه ها در این رابطه برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جلسات هم اندیشی معاونین راهداری استانهای همجوار در نیمه نخست آبان ماه خبر داد و گفت: قطعا خروجی این جلسات بهبود فرآیند خدمت رسانی به مردم است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری زمستانی ماشین آلات راهداری ماشین آلات استان اصفهان ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد یکی از قطب‌های اصلی کشور و منطقه در حوزه نساجی است و از دیرباز تاکنون این صنعت با نام یزد گره خورده و محصولات نساجی یزد در تمامی نقاط شناخته شده و زبانزد است.

با این وجود اما در طول چند دهه گذشته رفته رفته نساجی در یزد بزرگی خود را از دست داد و این صنعت با مشکلات بسیاری روبرو شد به گونه‌ای که دیگر نمی‌توانستیم نامی از قطب نساجی بودن برای یزد در نظر بگیریم چرا که بسیاری از نقاط دیگر صنعت نساجی بسیار پیشرفته تر و بزرگتری از یزد داشتند.

با این وجود طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه احیای این صنعت صورت گرفته که منجر به بهبود وضعیت صنعت نساجی استان یزد شد که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های منظم نساجی، ماشین‌آلات و محصولات آن اشاره کرد.

از جمله این نمایشگاه‌ها، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد است که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این نمایشگاه فعالان عرصه صنعت نساجی و پوشاک استان یزد و برخی نقاط کشور به عرضه جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود در این صنعت پرداختند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • برگزاری مراسم روز ملی شوراها/ ۱۰ درصد شهرهای استان اصفهان بدون شهردار اداره می‌شوند
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز