Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مسؤول آمریکایی از تأسیس صندوق توسعه «ابراهیم» ( آبراهام) با مشارکت امارات و رژیم صهیونیستی خبر داد که مقر آن شهر قدس اشغالی است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، آدام بونر، رئیس اجرایی موسسه آمریکایی برای همکاری مالی در جریان سخنرانی خود در حاشیه مراسم امضای توافقات میان ابوظبی و تل‌آویو در اراضی اشغالی خاطرنشان کرد، صندوق توسعه «آبراهام» با مشارکت امارات و رژیم صهیونیستی تأسیس می‌شود و هدف از تأسیس این صندوق انجام سرمایه‌گذاری در زمینه‌های متعدد توسعه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر یک هیئت دولتی اماراتی در نخستین سفر رسمی خود از زمان امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اواسط ماه گذشته میلادی، وارد اراضی اشغالی شد.

بونر تصریح کرد، هدف از تأسیس صندوق «آبراهام» که مقر آن در شهر قدس و سرمایه آن ۳ میلیارد دلار خواهد بود، انجام سرمایه‌گذاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مانند مراکش است‌.

وی ضمن استقبال از ورود شرکای بین‌المللی که به سرمایه گذاری در این صندوق تمایل دارند، گفت: هدف از تأسیس این صندوق، اجرای پروژه‌هایی است که فرصت‌های شغلی جدید و شکوفایی را برای مسیحیان، یهودیان و مسلمانان در کشورهای منطقه فراهم کند.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود طی این مراسم، اظهار کرد: این صندوق آینده سرمایه گذاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را تغییر خواهد داد.

لینک کوتاه: asriran.com/0039hS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسرائیل امارات سرمایه گذاری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ با تداوم جنایات رژیم کودکش اسرائیل در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، خروش اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان، استادان و نخبگان امریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم غزه، شدت گرفته است.

معترضان از سازمان‌های بین المللی پایان این جنایات وحشیانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل و نسل کشی در غزه را خواستار شدند.

دیگر خبرها

  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • پلیس اسرائیل عضو کنست را مضروب کرد
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!