Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@10:24:47 GMT

تاکید نخست‌وزیر کویت بر محوری بودن مسئله فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۴۳۳۲

تاکید نخست‌وزیر کویت بر محوری بودن مسئله فلسطین

به گزارش یالنا به نقل از اسپوتنیک، «صباح الخالد الحمد الصباح»، نخست‌وزیر کویت امروز -سه‌شنبه- در پارلمان این کشور تاکید کرد کشورش به تلاش‌ها برای حل اختلافات موجود بین قطر و چهار کشور عربی حوزه خلیج فارس ادامه می‌دهد.

الخالد گفت: «همه میزان چالش‌ها را درک کرده و به تلاش‌ها برای پایان دادن به اختلاف خلیجی که به همه آسیب زده تلاش می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کشورهای عربی برای عبور از اختلافات اهتمام می‌ورزیم و  مسئله فلسطین موضوعی محوری است و بر حمایت از ملت فلسطین و آرمان‌های آن تاکید می‌کنیم.

«نواف الاحمد»، امیر کویت نیز گفت: «مسیر ملی ما در دوره اخیر شاهد رویدادهای بسیار سخت با از دست دادن ‌الشیخ صباح الاحمد‌ امیر پیشین بوده و ما به راه او و پیابندی به دموکراسی و قانون اساسی ادامه می‌دهیم.»  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نخست وزیر کویت مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم

همزمان با برگزاری تجمعات گسترده در دانشگاه‌های آمریکا و سرکوب دانشجویان توسط نیرو‌های امنیتی نشستی با موضوع واکنش دانشگاهیان آمریکا به وضعیت مردم فلسطین از منظر حقوق بشر در دانشگاه قم برگزار شد.

محمد ستایش پور، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه مبانی و اصول حقوق بشر در دنیا آمریکایی سازی شده است گفت: حتی آمریکا حقوق بشری را که توسط خودش تدوین شده و به دنیا ارائه می‌شود را هم در مواجهه با مسئله فلسطین و حقوق معترضان دانشگاهی خود نقض می‌کند و در رویارویی با مسئله حقوق بشر با سیاست‌های دوگانه رفتار می‌کند.

همچنین غلامعلی قاسمی، دانشیار گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه قم با بیان اینکه فشار افکار عمومی می‌تواند بر سیاست‌های سران کشور‌های اروپایی و آمریکا در خصوص پایان جنگ غزه تاثیرگذار باشد، گفت: تجمعاتی از این دست می‌تواند به کاهش حمایت‌های همه جانبه سران کشور‌های غربی و آمریکایی از رژیم صهیونیستی منجر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • مشعل الصباح امیر کویت فردا عازم قاهره است
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • نشست شش‌جانبه عربی در ریاض درباره غزه برگزار شد
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • تصمیم عرب‌ها درمورد تهران و تل آویو چیست؟
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند