Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد محمدی با گلی دیدنی که در دیدار برابر ام صلال به ثمر رساند یکی از نامزدهای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم لیگ ستارگان قطر نام گرفت.

به گزارش طرفداری، در حالی که دیدار دو تیم العربی و ام صلال از بازی های هفته چهارم لیگ ستارگان قطر با نتیجه یک بر یک رو به پایان بود و تنها ثانیه هایی باقی مانده بود تا داور به نشانه پایان بازی در سوت خود بدمد ارسال کوتاه عبدالله مرافی با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی از سوی مهرداد محمدی دروازه تیم ام صلال را برای دومین باز کرد و به این ترتیب العربی در دقیقه 90+5 به پیروزی رسید و طبیعتا در این میان مهم ترین نقش برای دستیابی به این سه امتیاز را ستاره ایرانی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل و با توجه به بازی خوب مهرداد در دیدار اخیر العربی امروز اغلب رسانه های قطری محمدی را یکی از نامزدهای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم لیگ ستارگان قطر معرفی کردند.

البته در رسیدن به عنوان بهترین مربی هفته نیز از نبوشا جوویچ، سرمربی اهل مونته نگروی تیم الاهلی دوحه نام برده می شود. او و تیمش دیدار اخیر خود برابر تیم السیلیه را با برتری به پایان رساندند و توانستند به عنوان صدرنشین لیگ ستارگان قطر بالای تیم هایی مانند الغرافه، السد، الریان، الدحیل و ... قرار بگیرند. الاهلی به همراه نبوشا موفق شده هر چهار دیدار از بازی های فصل جدید در لیگ ستارگان قطر را با پیروزی پشت سر بگذارد، تیمی که امید ابراهیمی را به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنان لیگ ستارگان قطر در میانه میدان را در اختیار دارد.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟