Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@18:31:22 GMT

انتقال شجاع به الریان قطعی شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۴۵۷۷

انتقال شجاع به الریان قطعی شد+عکس

به گزارش افکارنیوز،

نشریه «العرب» قطر به نقل از منبعی آگاه خبر داد: باشگاه الریان کار جذب شجاع خلیل زاده ، مدافع پرسپولیس را نهایی کرد و طرفین روی تمام بندهای قرارداد به توافق رسیدند.

طبق ادعای این رسانه قطری خلیل زاده تا چند روز آینده به دوحه می آید تا در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر تیم الریان را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الریان بعد از درخشش این بازیکن ایرانی به همراه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به فینال این رقابت ها با او قرارداد امضا کرد.

این ادعای رسانه قطری درحالیست که مسئولان باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته از ماندن این بازیکن در ترکیب تیم خبر داده بودند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده لیگ ستارگان قطر پرسپولیس شجاع خلیل زاده الریان قطر لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، شجاع در ۳۴ سالگی همچنان پرتلاش، دونده و خستگی‌ناپذیر کار خود را ادامه می‌دهد و در تمرینات تراکتور شرکت می‌کند. او جزو بازیکنانی است که در تمرین فعال ظاهر می‌شود و در بازی‌ها نیز نمایش درخشانی دارد.

خلیل‌زاده در بازی با استقلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بر اساس آمارها، بیشترین کنش دفاعی را از خود ثبت کرد تا با سپری‌کردن یک روز عالی، تیمش را بدون گل خورده از زمین خارج کند.

نکته جالب در مورد او، سرعت بالایی این مدافع است که باعث می‌شود تا در کورس‌ها مهاجمان حریف را شکست دهد.

شجاع که فصل درخشانی را با تراکتور داشته، انگیزه زیادی دارد تا در پنج بازی باقیمانده لیگ برتر و سه دیدار احتمالی جام حذفی نیز بدرخشد تا سهمیه نخبگان یا قهرمانان را برای تراکتور به ارمغان بیاورد.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • قطعی آب گچساران در پی بارشها/جاده های عشایری دچار خسارت شدند
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی