Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:37:58 GMT

تکاپو‌ی رونالدو برای تقابل با مسی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۴۸۶۶

تکاپو‌ی رونالدو برای تقابل با مسی

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مثبت شدن تست کرونا‌ی کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس، او نتوانست تیمش را در رقابت های سری آ همراهی کند. او دیدار امشب (سه شنبه) مقابل دینامو کیف و بازی مقابل هلاس ورونا در تاریخ ۴ آبان را از دست خواهد داد.

یک نشریه انگلیسی ادعا کرده هنوز رونالدو دیدار حساس مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست نداده و در صورتی که فردا (چهارشنبه) نتیجه تست او منفی شود می‌تواند بیانکونری‌ها را در این بازی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون یوفا بازیکنی که به کرونا مبتلا شده در صورتی که از نتیجه تست منفی او یک هفته گذشته باشد، می‌تواند در بازی‌های تیمش حضور پیدا کند. بازی بارسلونا و یوونتوس در تاریخ ۷ آبان برگزار می‌شود.

با مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از علاقه‌مندان به ورزش فوتبال منتظر تقابل لیونل مسی ستاره بارسلونا با رونالدو بودند که احتمال دارد به دلیل ابتلا‌ی رونالدو به ویروس کرونا، این رویا به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید

جدید‌ترین کرونایی در لالیگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی لیگ قهرمانان اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مالک جدید استقلال: به کمتر از قهرمانی آسیا رضایت نمی دهیم دیدار دوستانه با زدوخورد تمام شد

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم