Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های هفته نخست گروه C لیگ قهرمانان اروپا از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود. در این گروه و از ساعت ۲۲:۳۰، تیم پورتو پرتغال میهمان منچسترسیتی انگلیس است. پورتو امروز در حالی عازم منچستر شد که نام مهدی طارمی در لیست بازیکنان این تیم برای بازی قرار داشت.

نشریه مارکا اسپانیا در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان اروپا گزارشی از وضعیت تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها و ترکیب احتمالی آنها منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه در بخش مربوط به پورتو، نوشت: «پورتو فصل گذشته قهرمان لیگ پرتغال شد و بعد از یک سال غیبت، به لیگ قهرمانان بازگشت. اوانیلسون، طارمی، تونی مارتینز، فیلیپه اندرسون و سار به عنوان برجسته‌ترین بازیکنان به تیم سرخیو کونسیسائو پیوستند با این حال آنها با جدایی الکس تلس، فابیو سیلوا، دنیلو پری را و زی لوئیس توانمندی زیادی را از دست داده‌اند؛ چیزی که آنها را ضعیف کرده است.»

این نشریه همچنین ترکیب اصلی و احتمالی پورتو را منتشر کرده که مهدی طارمی در ترکیب اصلی جایی ندارد و نیمکت نشین است.

مارکا برای خط دفاع و هافبک پورتو سه ستاره (از پنج ستاره) و برای خط حمله این تیم پرتغالی دو ستاره تعیین کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا مهدی طارمی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد