Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز سه شنبه در بازدید سرزده از اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و دیدار با مسؤولان و کارکنان آن در یاسوج، اظهار داشت: جوانان استان دارای استعدادهای چشمگیر در حوزه های ورزشی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند. 

وی افزود: لازم است که هر چه سریعتر سرمایه گذاری اصولی و علمی در هر ۲ حوزه جوانان و ورزش کهگیلویه و بویراحمد از سوی متولیان  امر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال های آینده چهره هایی مطرح از بین ورزشکاران مرد و زن رشته های مختلف این استان به کشور و دنیا معرفی خواهند شد. 

کلانتری بر لزوم هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح به منظور ارتقای روزافزون ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد تأکید  کرد. 

وی عنوان کرد: میزبانی ورزش های زمستانی و تابستانی و برگزاری جشنواره های مختلف ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد می تواند نقش  بسزایی در پیشرفت بیش از پیش ورزش این استان داشته باشد. 

کلانتری ابراز داشت: آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کهگیلویه و بویراحمد در آینده ای نزدیک در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار می شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: انجام فعالیت های فرهنگی در کنار امور ورزشی در این اداره کل با جدیت ادامه دارد. 

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: دولت نگاه ویژه ای به هر ۲ حوزه جوانان و ورزش کهگیلویه و بویراحمد دارد و تاکنون نیز اقدام هایی ارزنده در این زمینه ها در استان انجام شده است. 

وی افزود: هم اینک ۴۶ هیأت ورزشی فعال در هر ۲ بخش مردان و زنان در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.   

علوی بیان کرد: کسب کرسی در چند فدراسیون از سوی برخی رؤسای هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد یکی از دستاوردهای مهم  ورزش استان در سال های اخیر است. 

وی با ابراز گلایه از تخصیص نیافتن اعتبارات فصل پنج به هر ۲ حوزه جوانان و ورزش کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: انتظار می رود که استاندار این استان حمایت لازم را از اداره کل ورزش و جوانان استان در چنین موضوع مهمی انجام دهد. 

۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها روز تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان نشست خبری یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان نشست خبری یاسوج روز تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان نشست خبری یاسوج اخبار کنکور ورزش کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد ورزش کهگیلویه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزار و ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در استان اجرا می‌شود.   معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.   همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت: در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی را آموزش می‌بینند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد