Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:00:50 GMT

رشد ۱۶ درصدی پرداخت صدقه در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۲۶۸

رشد ۱۶ درصدی پرداخت صدقه در آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به پرداخت بیش از ۸۶ میلیارد ریال صدقه در استان از ابتدای سالجاری تاکنون، از رشد ۱۶ درصدی آن خبر داد.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به موارد مصرف صدقات بیان کرد: صدقات وجوه شرعی امانی بوده و در مواردی چون امور تحصیلی، مسکن، اشتغال، معیشت، تامین جهیزیه، درمان و امور فرهنگی نیازمندان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت الکترونیکی صدقات، گفت: مردم نیک اندیش می‌توانند وجوهات خود را از طریق شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود بصورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان شرقی، وی هم‌چنین از رشد ۱۷ درصدی کمک‌های مردمی به طرح اکرام و ایتام خبر داد و گفت: حامیان طرح اکرام و ایتام از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۲۲۵ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز

سردار محمدی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش آمپول‌های قاچاق در تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی به محل نگهداری آمپول‌ها اعزام شده و در بازرسی از محل تعداد ۴۷ هزار و ۴۹۰ عدد انواع آمپول تزریقی قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق را یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده موضوعات مشابه مراتب را به ۰۹۶۳۰۰ ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی و ۱۱۰ سامانه فوریت‌های پلیس و سامانه ۱۹۷ جهت رسیدگی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • کمک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معلمان به ایتام
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش