Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: بقاع متبرکه استان البز به ‌قطب ‌‌فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شد‌ه‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حجت الاسلام علی دشتکی در همایش یاوران وقف که به صورت ویدئو کنفرانسی همزمان با سراسر کشور در استان البرز نیز برگزار شد اظهار داشت: در دین مبین اسلام به حوزه وقف تاکید بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش یاوران وقف استان قم به روایت تصویرتهران| همایش «یاوران وقف» در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شودهمایش یاوران وقف در سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه شاهد این هستیم که در طول تاریخ بسیاری از مشکلات و گشایش در اغلب امور با وقف محقق می‌شد، افزود: وقف چشمه جاری از که حتی پس از مرگ انسان نیز برای او ثواب این کار نوشته می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با عنوان یکی از مواردی که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری با جدیت پیگیری می‌کنیم بحث تبدیل شدن بقاع متبرک استان به قطب فرهنگی است، بیان کرد: در حال حاضر بقاع متبرکه استان خصوص امامزادگان شاخص به مکانی برای فعالیت‌های فرهنگی شده است.

دشتکی با بیان اینکه رسانه‌ها بازوان پر توان اوقاف در گسترش این فرهنگ حسنه هستند، تصریح کرد: رسانه‌ها در استان البرز توانستند به خوبی در فرهنگ وقف را در جامعه گسترش دهند.

در این همایش از فعالین حوزه وقف در استان البرز تقدیر و همچنین از نساء کروندی خبرنگار تسنیم در کرج نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان البرز یاوران وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • زائران حج دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات