Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:45:57 GMT

نوسان طلا حول و حوش 1900 دلار

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۵۳۶۶

نوسان طلا حول و حوش 1900 دلار

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات امروز ثابت ماند و در اطراف رقم 1900 دلار نوسان کرد، زیرا سرمایه‌گذاران در انتظار بروز نشانه‌هایی بودند که آیا بسته محرک مالی کرونایی آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده تصویب خواهد شد یا نه.

هر اونس طلا با 76 سنت افزایش 1904.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

84 دلار فروخته شد.

شاخص دلار 0.2 درصد در برابر ارزهای دیگر کاهش یافت و سبب شد تا طلا برای مالکان ارزهای دیگر جذاب تر شود.

ایگن وینبرگ، تحلیلگر کامرزبانک گفت: «سرمایه گذاران بر بسته کمک مالی کرونایی برای اقتصاد آمریکا متمرکز شده‌اند و اینکه آیا این بسته با موفقیت پیش از انتخابات تصویب می‌شود یا نه.»

«انتخابات آمریکا به خودی خود بسیار مهم است. بازار نیز در حال سنجیدن شانس هر کاندیدا و تاثیر آن بر سیاست پولی پیش رو است.»

سخنگوی پلوسی گفت: نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و استیون منوچین، وزیر خزانه داری این کشور در «حال کم کردن اختلافات خود» در مورد این بسته هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: طلا آمریکا دلار انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

کد خبر 6089189

دیگر خبرها

  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد