Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمزه حیدریان در نشست خبری بعد از ظهر امروز به تشریح نحوه انتخاب اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: مرکز مدیریت سهام عدالت، سازمان خصوصی سازی کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار است و ما صرفاً وظیفه اطلاع رسانی به مخاطبین و مشمولان سهام عدالت را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشمولین سهام عدالت تا ۲۹ خرداد ماه امسال مهلت انتخاب اداره سهام خود را به روش مستقیم و یا غیر مستقیم داشتند، بیان کرد: ۵۳ درصد از سهامداران روش مستقیم و ۴۷ درصد دیگر نیز روش غیرمستقیم را انتخاب کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۳۶ شرکت در سبد سهام عدالت به روش مستقیم وجود دارد که سهامداران این روش می‌توانند ۶۰ درصد از سهام خود را بفروشند.

حیدریان به مشمولان روش غیر مستقیم سهام عدالت اشاره کرد و گفت: در استان حدود ۶۷۰ هزار نفر روش غیر مستقیم را برای سهام خود انتخاب کرده‌اند که سهام این تعداد توسط شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان کرمانشاه تشکیل شده، افزود: در حال حاضر این شرکت با ترکیب هیئت مدیره قبلی با نماد «وسکرشا» در سازمان بورس فعال است.

حیدریان به در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره این شرکت اشاره و تاکید کرد: تا ۱۵ آبان امسال افراد واجد الشرایط می‌توانند برای عضویت در ترکیب هیئت مدیره این شرکت ثبت نام کنند.

وی شرایط عضویت در شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه را داشتن مدرک لیسانس و مدارک بالاتر و کارمند دولت نبودن اعلام کرد و ادامه داد: افرادی که سهام عدالت ندارند نیز می‌توانند ثبت نام کنند، اما بعد از انتخاب و تأیید صلاحیت باید حداقل یک سهم را خریداری کنند.

حیدریان با بیان اینکه متقاضیان عضویت در هئیت مدیره این شرکت می‌توانند در سامانه "ستان" ثبت نام کنند، اظهار کرد: بعد از ثبت‌نام، سازمان بورس و اوراق بهادار صلاحیت این افراد را مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت افراد واجدالشرایط انتخاب می‌شود.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در استان تنها یک شعبه در مرکز استان دارد، گفت: ترکیب اعضای هیئت مدیره شامل پنج عضو اصلی و ۲عضو علی البدل است.

وی با تاکید بر اینکه مشمولان سهام عدالت به روش غیر مستقیم کسانی هستند که اطلاعات کافی از روند کار ندارند، گفت: با اطلاع رسانی کافی و دقیق می‌توان افراد توانمند به عنوان هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه انتخاب کرد که در پیشبرد بهتر اهداف شرکت، برای سهامداران سود و ارزش افزوده بالایی ایجاد کنند.

کد خبر 5052800

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه سهام عدالت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد اربعین 99 گرگان شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع مجلس شورای اسلامی کرمانشاه اربعین حسینی مراسم عزاداری شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان کرمانشاه غیر مستقیم هیئت مدیره روش مستقیم روش غیر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟