Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گلپایگان گفت: پویش خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند گلپایگانی راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه گلپایگان نخستین شهرستان استان در اجرای نصب شیرهای پدالی است، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان اکنون تنها ۱۰ واحد آموزشی دیگر نیاز به تعمیرات دارد و شیر پدالی در مابقی مدارس نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آموزش و پرورش گلپایگان یک میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه توازن که به صورت اوراق است، تخصیص داده شد.

فرماندار گلپایگان با تأکید بر پویش خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند گلپایگانی، گفت: با توجه به اینکه پنج هزار دانش‌آموز در گلپایگان به خرید گوشی هوشمند نیاز دارند، مدیریت آموزش و پرورش گلپایگان با دعوت از خیران و اقشار مختلف پویش خرید گوشی هوشمند را برگزار کند تا به هر اندازه که توانایی دارند؛ کمک کنند.

هزینه طرح «آجر به آجر» به خرید گوشی هوشمند اختصاص داده شود

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام‌جمعه گلپایگان اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فعالیت‌های‎ آموزشی مدارس به صورت حضوری فرایندهای آموزشی در فضای مجازی انجام می‌شود اما در این شرایط اقتصادی که برخی خانواده‌ها توانایی خرید گوشی هوشمند ندارند و از طرفی در موقعیت کنونی که تحصیل دانش آموزان از ساخت مدرسه بیشتر اهمیت دارد آموزش و پرورش هزینه طرح «آجر به آجر» را به خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند اختصاص دهد.

وی گفت: آموزش و پرورش خیرین مدرسه ساز را به پویش خرید گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی‌بضاعت توجیه کند تا آن‌ها به هر اندازه که توانایی دارند کمک کنند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: به دلیل ضعف و مشکل قطعی اینترنت خانگی دانش آموزان برای آموزش در شبکه مجازی نیاز به خرید بسته‌های نت دارند که در توانایی برخی خانواده‌ها نیست و لازم است بخشی از کمک خیرین در این زمینه هزینه شود.

کرامتی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال تحصیلی به جلسات شورای آموزش و پرورش و بررسی سند تحول بنیادین، گفت: در سطح شهرستان گلپایگان محتوای سند تحول بنیادین مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا معلمان آمادگی لازم را داشته باشد.

کد خبر 450920

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرماندار گلپایگان پويش مردمي گوشی هوشمند خیرین مدرسه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی فضاهای روباز و سالنی گفت: ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علی اسماعیلی، امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت- در آئین گرامیداشت مقام معلم اظهار کرد: ارتقای مناطق آموزش و پرورش استان زنجان در رتبه‌بندی کشوری از جمله دستاوردهای مهم است، به طوری که یکی از مناطق استان ۲۷۰ پله جابه‌جایی داشت.

وی افزود: در خروجی امتحانات نهایی در سال گذشته رتبه ۱۱ کشوری را کسب کردیم که سال‌های قبل در جایگاه ۲۰ تا ۲۱ قرار داشت که این امر نشان از ارتقای سطح آموزش در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی از برنامه پیش‌بینی شده وزارت متبوع بیشتر است، افزود: در سال گذشته شاهد رشد ساخت‌وساز مدارس بودیم و بر این اساس اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ۲۱۷ کلاس را تحویل آموزش و پرورش داد.

وی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی را از دیگر اقدامات آموزش و پرورش برشمرد و گفت: در شرایط تربیتی به وجود آمده، اردوگاه‌ها و توسعه فضاهای تربیتی مورد توجه قرار گرفته است و باعث شده فضای حاکم در مدارس متفاوت شود.

اسماعیلی با بیان اینکه کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی، قرآنی و المپیاد جهش مناسبی داشته است، اضافه کرد: یک دانش‌آموز در شهرستان خدابنده از مدارس عادی راهی مسابقات المپیاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مورد توسعه فضاهای ورزشی عنوان کرد: ۵۰ درصد فضاهای روباز و سالنی افزایش پیدا کرده و ۲۰ زمین چمن افتتاح شده و چهار سالن ورزشی در آستانه بهره‌برداری است.

وی با تأکید بر اینکه توجه به سلامت دانش‌آموزان در همه ابعاد مورد توجه آموزش و پرورش است، یادآور شد: توزیع شیر بعد از ۱۰ سال وقفه پیگیری شد و زنجان جزو نخستین استان‌هایی بود که با تأمین اعتبار قرارداد لازم را منعقد کرد.

اسماعیلی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: این سند منشأ بروز و ظهور تحول علمی و فرهنگی در مدارس است و برای اجرایی‌سازی آن همگام با سیاست‌های وزارت متبوع تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

کد خبر 751131

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان