Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:22:24 GMT

شبکه توزیع آب شرب شهرستان دلگان بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۲۸۷

شبکه توزیع آب شرب شهرستان دلگان بازسازی می شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان وبلوچستان با بیان اینکه مجتمع چاه شور شهرستان دلگان در قالب اعتبارات توسعه و بازسازی دارای موافقتنامه می باشد، افزود: عملیات نقشه برداری وتهیه نقشه ی اجرایی این پنج روستا کاملا انجام گردیده که در صورت تخصیص اعتبار در سال جاری، عملیات بازسازی شبکه توزیع آب شرب انجام و مشکل مردم برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، مهندس قاسمی به همراه شجاعی، فرماندار دلگان در بازدید از شهرستان دلگان افزود: لوله مورد نیاز جهت آبرسانی به روستای باقراباد نیز توسط اداره عشایر تأمین گردیده که جهت لوله گذاری بیل مکانیکی جهت حفاری به منطقه اعزام و عملیات لوله گذاری به روستای باقرآباد از هفته آینده آغاز و آبرسانی به ۸۰ خانوار این روستا در کمترین زمان ممکن انجام و مردم از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می گردند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان وبلوچستاندر بازدید از روستای چاه خدابخش دلگان مشکل کمبود و افت فشار اب را انشعابات غیرمجاز و فاقد کنتور عنوان کرد.

قاسمی در این بازدید گروه اجرائیات آب و فاضلاب استان را جهت شناسایی انشعابات غیرمجاز و سامان دهی روستاهای چاه شور ۱،  ۲، ۳، چاه محمد، چاه میرجان، چاه خدا بخش، اسلام آباد، هیتک،کلاکنتک،کلان ظهور،گزگروکهنک لدی در بخش مرکزی اعزام نمود.

قاسمی افزود: دستگاه حفاری چاه در روستای چاه اسحاق در حال حفر چاه آبی به عمق ۵۵ متر می باشد که با اتمام این عملیات و اتصالات مورد نظر، وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

شجاعی فرماندار دلگان  رفع مشکل مردم و آبرسانی به مناطق بازدید شده را توسط مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اقدامی بزرگ جهت رفاه حال مردم دانست و افزود: با متخلفینی که بصورت غیر مجاز و اتصال مستقیم، آب برداشت می کنند برخورد قاطع خواهیم نمود و متخلفین را به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب سيستان و بلوچستان استانی اجتماعی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان