Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:06:35 GMT

ناآرامی در تیم وچان کردستان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۶۱۰

ناآرامی در تیم وچان کردستان ادامه دارد

پس از خبر جدایی دروازه‌بان و رکورددار کلین شیت فوتبال کشور از تیم وچان، به فاصله کمی این بار کاپیتان تیم خبر جدایی خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، تیم لیگ برتری فوتبال وچان کردستان که فصل قبل را با ناآرامی و تغییر مدیریت آغاز کرده بود، در پایان فصل توانست به عنوان نایب قهرمانی رضایت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم که توانسته بود علاوه بر عنوان نایب قهرمانی، شکستن رکورد ملین شیت فوتبال کشور را هم بواسطه سنگربان قوی خود بدست بیاورد، بهترین خط دفاع فصل گذشته را هم در کارنامه خود ثبت کرد و حالا  در این فصل یکی از مدافعان اصلی این خط دفاع از این تیم جدا شده است.

سرشین کمانگر کاپیتان ۲۴ ساله تیم وچان کردستان  اظهار داشت: مشکل مدیریتی و مالی در تیم نداشتیم ولی آرامش فصل‌های قبل بر این تیم حاکم نبود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی من در انتخاب تیم، حاکم بودن آرامش است، افزود: پنج سال برای فوتبال کردستان توپ زدم و حالا احساس می‌کنم آرامشی را که باید ندارم و به همین دلیل تصمیم به جدایی از تیم وچان گرفتم.

کاپیتان سابق وچان اضافه کرد: از چند تیم مطرح کشور پیشنهادهایی دارم که هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ام.

برخی شنیده ها حاکی از این است که در روزهای آینده خبر جدایی بازیکنان دیگری از این تیم هم به گوش خواهد رسید و دلیل اصلی این جدایی‌ها هم همان نبود آرامش است.

سرشین کمانگر اهل کردستان است و در فصل‌های قبل به عنوان کاپیتان دوم تیم حضور داشت و در فصل حاضر کاپیتان اصلی بود اما ترجیح داد که در تیم‌های دیگری غیر از استان خود توپ بزند.

وی در همه رده های سنی به مدت هفت سال عضو تیم ملی بوده و ۱۲ سال سابقه بازی در لیگ برتر کشور را دارد.

کمانگر گفت: اگر حرفی هم باشد آخر فصل می‌زنم و حالا همه تمرکز خود را تنها روی ادامه فصل و پیدا کردن تیم جدید گذاشته‌ام.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تیم وچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، جالوروسی بازی را بهتر شروع کرد و حتی با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه لورکوزن، چهارچوب آنها را به لرزه درآورد اما در ادامه فلورین ویرتز و سپس در نیمه دوم رابرت آندریش دو گل لورکوزن را به ثمر رساندند تا آنها با ادامه روند شکست‌ناپذیری‌شان در آستانه صعود به فینال قرار بگیرند. با این حال کاپیتان رم می‌گوید هنوز چیزی تمام نشده و آنها در دیدار برگشت می‌توانند ورق را برگردانند.

پلگرینی در مورد عملکرد و حسرت بزرگ رم در مقابل لورکوزن گفت:«تاسف این است که آنها دو گل زدند و ما در حالی‌که فرصت‌های خوبی داشتیم هیچ گلی نزدیم.

فکر می‌کنم ما واقعاً خوب بازی کردیم اما متأسفانه فرصت‌های زیادی را هدر دادیم و به آنها صدمه نزدیم، ما تا انتهای بازی موقعیت خلق کردیم و به حملات‌مان ادامه دادیم اما با بدشانسی و بی‌دقتی بدون گلزنی بازی را به پایان رساندیم.

آنها احتمالاً فکر می‌کنند به فینال صعود کرده‌اند و خوشحال هستند که با پیروزی دیشب درنهایت راهی فینال می‌شوند اما باید بگویم ما هنوز می‌توانیم در بازی برگشت شرایط را تغییر دهیم.

فعلا به بازی یکشنبه در سری A فکر می‌کنیم و خودمان را برای آن بازی آماده می‌کنیم و سپس امیدواریم که در بازی برگشت ما هم بتوانیم برای آنها مشکل ایجاد کنیم. برای آن بازی تنها چیزی که نیاز داریم گلزنی است چون به‌نظرم امشب خوب بازی کردیم و فقط گل کم داشتیم.

ما باید تلاش کنیم در مقابل دروازه خطرناک‌تر باشیم چون اگر مانند این دیدار بازی کنیم و خوش‌شانس‌تر و خطرناک‌تر باشیم، می‌توانیم وضعیت را به نفع خودمان تغییر دهیم.»

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند