Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون بابایی عصر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خلخال از اتمام زیرساخت برق در منطقه گردشگری ازناو و تامین برق پل معلق از امروز خبر داد و اظهار کرد: پروژه پل معلق خلخال هم اکنون دارای برق کافی و مورد نیاز برای تکمیل این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پروژه‌های گردشگری شهرستان خلخال را پیشران در توسعه خلخال خواند و گفت: پروژه‌های گردشگری بعد از تکمیل، موج توسعه خلخال را سرعت خواهد بخشید و باید زیرساخت‌ها در مسیر توسعه خلخال هموار شود.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم حوزه گردشگری، راه و مسیرهای ارتباطی است که نیازمند تسریع در تکمیل مسیرهای ارتباطی و ایجاد راه‌های امن برای حضور گردشگران در شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: شاکله اصلی پل معلق خلخال به اتمام رسیده و کار فنداسیون تا روزهای آینده به پایان خواهد رسید و علیرغم  زمان کم و رسیدن فصل سرما در منطقه تلاش سرمایه‌گذار در این فصل نیز ادامه خواهد یافت و در فصل بهار نصب پل انجام می‌شود.

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز با اشاره به توانمندی‌های شهرستان خلخال در زمینه گردشگری اظهار داشت: پروژه‌های گردشگری شهرستان خلخال در اولویت توجه گردشگری استان بوده و در اعتبارات سفر و هم در اعتبارات ملی و استانی گردشگری خلخال امسال اعتبارات متمایزی داشته است.

وی با اشاره به پروژه تله سیژ تفرجگاه اندبیل گفت: با تاکیدات استاندار اردبیل و پیگیری‌های انجام شده، پروژه در حال اجراء بوده و تلاش خواهیم کرد در سریع‌ترین زمان این پروژه به انجام برسد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از تصویب طرح جامع گردشگری منطقه ازناو بعد از ده سال بلاتکلیفی خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده طرح جامع منطقه گردشگری ازناو که قدمی بزرگ در مسیر سرمایه گذاری و توسعه منطقه است تصویب و نهایی شد.

گفتنی است؛ در ادامه این نشست از زحمات سرپرست سابق اداره میراث فرهنگی شهرستان خلخال و زحمات مدیر سابق این مجموعه قدردانی و علی درویشی به‌عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی شد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری خلخال استان اردبیل شهرستان خلخال میراث فرهنگی پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ادیب رامندی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان، تصریح کرد: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جاری نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان صورت گرفته است که این امر نیز با جدیت بیشتری در سال جاری پیگیری می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها به خصوص روستاهای محروم و ساخت مسکن محرومین این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومین در سطح شهرها و روستاهای تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

کد خبر 6087289

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز