Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نوذر مرادی روز سه شنبه در نشست خبری در ستاد فرماندهی هنگ مرزی آستارا اظهار کرد: نوار مرزی این شهرستان به صورت شبانه روزی پایش می شود و طرح انسداد مرزی، با اختصاص اعتبار از وزارت کشور تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح پایش الکترونیکی مرز آستارا مطالعه شده و با اجرای آن، ترددهای مرزی به صورت دقیق و آنلاین رصد خواهد شد و امنیت مرز ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال جاری مرزبانان آستارای ایران و جمهوری آذربایجان ۲۰ مرتبه با همدیگر ملاقات داشتند و در این نشست ها توافق هایی در حوزه مرز و ساخت دیواره بتنی رودخانه مرزی آستاراچای حاصل شد.

وی بیان کرد: امسال ۱۷ صیاد غیرمجاز در شهرستان آستارا توسط نیروهای مرزبانی دستگیر و به دادگاه معرفی شدند و مقابله با قاچاق شن و ماسه در ساحل سیبلی تشدید شده است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا گغت: امنیت مرزهای این شهرستان مثال زدنی است و مرزبانان بیدار با بهره گیری از امکانات و استحکامات دفاعی، در تقویت امنیت نوار مرزی عملکرد رضایت بخشی دارند.

۲۷ مهر تا دوم آبان، هفته نیروی انتظامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و با جمهوری آذربایجان ۳۸ کیلومتر مرز خشکی و ۱۵ کیلومتر مرز آبی دارد.

برچسب‌ها آستارا مرزنشینان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جمهوری آذربایجان مرزبانی ناجا مرزبانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا مرزنشینان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جمهوری آذربایجان مرزبانی ناجا مرزبانی آستارا مرزنشینان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جمهوری آذربایجان مرزبانی ناجا مرزبانی اخبار کنکور جمهوری آذربایجان مرزی آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • (ویدئو) اعتراض ارامنه به توافق مرزی با جمهوری آذربایجان
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی