Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ تعدادی از نمایندگان شهر مشهد در مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر امروز(سه شنبه) با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

دکتر اسحاق جهانگیری در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه مشهد در تحولات تاریخی به ویژه انقلاب اسلامی، این شهر را پایتخت معنوی ایران توصیف کرد و گفت: باید مسائل و مشکلات مربوط به شهر مشهد با دقت احصاء و پیگیری شده و با کمک دولت و مجلس راهکارهای مناسبی برای حل چالش های پیش روی این شهر اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور با اشاره به پیامدهای منفی تحریم های ظالمانه آمریکا از یک سو و شیوع و گسترش بیماری کرونا در پیشبرد طرح های عمرانی و خدمت رسانی به مردم، گفت: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشترین آسیب به خدمات وارد شده و بیشترین شغل را در این بخش از دست داده ایم، بخش اقتصاد شهر مشهد نیز که اشتغال و درآمد آن متأثر از ارائه خدمات به زائران امام رضا(ع) است بیش از پیش از این شرایط آسیب دیده است.

دکتر جهانگیری با تأکید بر برنامه ریزی جدی برای جبران خسارات بخش خدمات در کشور و مشهد، تصریح کرد: نمایندگان مشهد با همدلی و همراهی مدیران استان باید پیشنهادات مناسبی برای مقابله با این شرایط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه نمایند و دولت نیز تلاش خواهد کرد این پیشنهادات سریعتر عملی شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به شیوع کرونا در کشور و شهر مهم مشهد گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی مردم و تدوین دستورالعمل های سخت گیرانه تر ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و تلاش کادر پزشکی و درمانی شاهد کاهش مبتلایان به کرونا در کشور و مشهد باشیم.

دکتر جهانگیری همچنین در خصوص مسأله حاشیه نشینی در مشهد و تعیین تکلیف برخی مناطق در استان، گفت: دولت در زمینه تقسیمات کشوری اقدامات موثری انجام داده است و در این خصوص از وزارت کشور می خواهیم که مطالبه جدیدی انجام داده و پیشنهاد به دولت ارائه شود.

معاون اول رییس جمهور همچنین درباره احداث شبکه فاضلاب شهری مشهد گفت: مجوز احداث این تصفیه خانه در صورت تأمین مالی ابتدایی طرح در شورای اقتصاد تصویب خواهد شد تا این طرح هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

در این دیدار دکتر امیری، معاون امور مجلس رییس جمهور با اشاره به همکاری های خوب نمایندگان شهر مشهد با دولت، اظهار امیدواری کرد: برگزاری نشست های دولت با نمایندگان مجلس دوازدهم علاوه بر افزایش همبستگی منجر به حل مشکلات مردم شود.

همچنین آقای دکتر قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس و نماینده مردم مشهد و سایر نمایندگان مشهد دیدگاه های خود در خصوص حاشیه نشینی، تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان های مشهد، ایجاد شبکه فاضلاب شهری و تقسیمات کشوری بیان کردند.

اخبار مرتبط جهانگیری: عده ای تصور می کنند که زمان انتقام گیری از دولت است/ حتی برای مردم خودمان نمی توانیم همه مسائل مرتبط با تحریم را بازگو کنیم توضیحات جهانگیری در مورد بیکاری میلیونی در تابستان امسال جهانگیری: اصحاب فرهنگ و هنر در ایران مظلوم هستند جهانگیری: نفت و گاز اصلی‌ترین منبع توسعه کشور در سالهای آینده است گفت و گوی جهانگیری با آیت الله علوی بروجردی جهانگیری: نمی توان پشت درهای بسته برای مردم تصمیم گیری کرد/ امر قانونگذاری باید منحصر به مجلس باشد دستور جهانگیری برای رفع مشکلات شهرستان ورامین

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا اسحاق جهانگیری مشهد کرونا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی معاون اول رییس جمهور شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور