Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@12:27:13 GMT

اتوبوس مسافربری در محور قم کاشان واژگون شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۰۶۹۸۴

اتوبوس مسافربری در محور قم کاشان واژگون شد

شهیدی گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قم کاشان واژگون و مصدومان بسیاری را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمد شهیدی» در خصوص این حادثه امروز (سه‌شنبه 29 مهر) در گفتگو با خبرنگاران گفت: این حادثه امروز ساعت 12:40 دقیقه رخ داد که به‌سرعت نیروهای اورژانس قم اعزام شدند.
 

رئیس اورژانس 115 قم گفت: این حادثه در کیلومتر ۴۲ اتوبان قم - کاشان و در محدوده شهرستان کاشان رقم خورد که اورژانس قم به کمک نیروهای اورژانس کاشان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی گفت: نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس قم به محل اعزام و با توجه به‌شدت حادثه، اتوبوس آمبولانس قم نیز راهی محل شد تا بتواند خدمات‌رسانی کند.


شهیدی تصریح کرد: گروه مدیریت صحنه نیز با حضور معاون فنی مرکز همزمان درصحنه حاضر شدند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مصدومان را به بیمارستان منتقل کنیم.


رئیس اورژانس 115 قم گفت: تا این لحظه سه نفر از مصدومان جان خود را از دست دادند که احتمال اینکه به پنج نفر نیز برسند، وجود دارد.


وی گفت: همچنین این حادثه ۱۲ نفر مصدوم داشت که حال عمومی سه نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده است، مصدومان به مراکز درمانی قم و کاشان اعزام شدند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس دستگاه اتوبوس اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز

سخنگوی اورژانس خوزستان گفت: طی تماس و درخواست امداد تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو (پراید وپژوپارس ونیسان و ۲ کامیون و خودرو ایسوزو و نیسان دو کابینه) در محور مواصلاتی شوش به اهواز در صبح بارانی اعلام شد که موجب اعزام دو تیم عملیاتی تخصصی اورژانس شهرستان شوش شد.

عارف اصل شرهانی می گوید: ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به همراه تیم عملیاتی تخصصی اورژانس جاده‌ای شهرستان شوش به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از بررسی کلیه افراد درگیر در این حادثه ۳ مصدوم آقا با سنین ۳۹-۳۶-۳۶ ساله در محل شناسایی شده و درمان‌های حیاتی و اولیه در محل برای مصدومین صورت گرفت، خوشبختانه هیچ یک از مصدومین به بیمارستان انتقال نیافتند، و یک دستگاه آمبولانس تا اتمام عملیات امدادرسانی و پاکسازی مسیر در محل حادثه مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند