Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی  با بیان جزییات مربوط به پروزه هوشمند سازی مدارس در شهرستان بناب گفت:طی اقدامات صورت گرفته در شهرستان بناب، سرویس‌های اینترنت ADSL به همراه مودم و یا بدون مودم به ۶۳ مدرسه روستایی و ۵۷ مدرسه شهری در این شهرستان که تاکنون فاقد سرویس اینترانت یا سرویس ADSL بودند، بصورت ۲ سال اتصال رایگان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:سرویس اینترنت ADSL بدون مودم به مدرسه‌های روستایی و شهری شهرستان بناب که قبلا دارای سرویس‌هایی مانند ADSL یا اینترانت به همراه مودم بوده اند، اعطا شده است و سرویس قبلی آن‌ها به توپولوژی مورد نظر تعریف شده و ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

او گفت: این سرویس در چهار مدرسه روستایی در شهرستان بناب که فاقد امکان ADSL بوده اند و دارای پوشش یکی از اپراتور‌های همراه اول یا ایرانسل بوده اند، برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی افزود: سرویس مودم‌های وب در یک مدرسه روستائی بناب که دارای پوشش‌های وب بوده به همراه ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود